Nuff

18 Mac 2016

Ketam Masak Lemak Cili Api Lagi..

 Ketam Masak Lemak Cili Api Lagi.. (view on Instagram Tengkubutang)
Hai.. Kelmarin (Rabu) hubby beli ketam, katanya teringin nak makan ketam masak lemak.. So, Malam Tadi teman buatkanlah untuk dia.. eh.. untuk teman sekali la.. sebab teman pun sukaaaa sangat makan ketam... heee,.. TAPI .. masak ketam ni kena ikut RESEPI MASAK KETAM yang teman selalu buat tu.. kalau tak.. hubby akan komen BLA BLA BLA (tak sedap la,kurang pedas la, kurang rasa la).. Haaa.. Nak tahu apa resepinya? Boleh lah KLIK SINI
Inilah rupa Ketam yang dah siap masak malam tadi.. huhuhu.. Ketam Masak Lemak Cili Api.. Masak Lemak Ketam Cili Api.. Ketam Masak Lemak Cilipadi.. Aish.. Selalu konpius nama masakan ni.. What everrr (view on Instagram Tengkubutang)

Ku sangkakan isinya tebal.. tetapi alahai.. rupa je cantik.. isi kurang... huhuhu.. tak pandai lagi nak menelek ketam yang isi banyak.. tak pandai nak tengok ketam jantan or ketam betina.. apa yang teman tahu ketam betina isi banyak.. hee.. Nak tau cara nak kenal Ketam Jantan dan Ketam Betina?? haaa.. klik sini --->
CARA KENAL KETAM JANTAN ATAU BETINA





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


KLIK SINI DAPAT DUIT!!


Related Posts

2 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New