Nuff

11 Mac 2016

REDEEM REWARD DARI WHOHAA KALI KE 6

REDEEM REWARD DARI WHOHAA KALI KE 6 |
Teman redeem apa kali ni? haaa... macam dalam gambar diatas ni la.. heee.. memandangkan barang lain macam biasa-biasa je.. so, teman reedem Bluetooth Shutter For Selfie je la.. haha.. bukan nak selfie mana pun.. dah jarang selfie sekarang ni.. tapi manalah tau kot ada kegunaan nanti.. so, tebus aje dulu.. Lagipun point dah cukup .. kalau simpan-simpan pun tak tau nak tebus apa sebab takde target pun nak tebus dalam senarai tu.. semua dah ada.. hee.. Cuma Fujifilm Instax Mini 8 je yang tak dapat lagi.. tapi dulu la beria sangat nak .. sekarang udah rasa tak teringin pulak.. kikiki.. KECUALI... Kamera tu kaler Orennnn!!! hahahaha.. terus giler nakk!! kikiki..

Haaa.. korang rasa berbaloi tak join WHOHAA ni? kalau tak berbaloi camne teman leh tebus 6 kali jugak lah macam kat atas ni.. memang la tak banyak tapi at least boleh gak topup2 mana yang kurang.. kalau tak dapat redeem maksudnya duit korang kena keluar jugak kan? so, baik la korang join whohaa ni.. then kumpul point dan redeem.. dapat la jugak buat membantu even sikit2.. Tapi bagi yang income memang dah ribu-ribu setiap bulan tu.. silalah pejam mata ok.. K bye... 

klik SINI untuk Daftar PERCUMA!!

entri berkaitan WHOHAA :

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

0 comments:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New