TAMPIL BERGAYA DENGAN TOPMAN


Hai.. hari ni nak kongsikan cerita tentang fesyen dengan korang semua.. hehe.. Semalam semasa sedang survey baju-baju dan jenama fesyen kegemaran lelaki masakini, ternampak la satu jenama ni dekat website ZALORA yang terkenal dengan jenama fesyen terkini tu.. 

Terdapat banyak seleksi pakaian terkini yang sangat up to date yang semestinya akan membuat kaum lelaki tertarik untuk membeli nya.. even artis pun pasti teruja apabila melihat pelbagai jenis pakaian yang terdapat di situ.. eh.. disitu tu dimana ye?? hehehehe..

Haaa.. Pasti semua orang mempunyai jenama fesyen kegemaran masing-masing, bukan? Well, at least, korang tahu jenama fesyen apa yang menjadi kesukaan lelaki masakini.. dan ianya tidak lain tidak bukan adalah TOPMAN
Didalam memilih outfit seharian, mahu kelihatan kemas dan bergaya sangat dititik beratkan bagi mereka yang mementingkan kekemasan.. dan untuk itu sudah pastinya kaum lelaki mempunyai sebab tersendiri dan jawapannya terletak kepada koleksi produk fesyen yang cukup meluas yang ditawarkan oleh jenama hebat ini dan juga barisan produk fesyen yang cukup menarik oleh TOPMAN.
Khas untuk Lelaki, Jika korang semua sedang mencari baju kemeja lelaki terkini yang bergaya untuk dipakai ke majlis parti yang diadakan oleh rakan korang pada hujung minggu, jenama ini mempunyai stail baju kemeja terbaru yang terbaik untuk korang. 
Malah, TOPMAN Malaysia mempunyai seleksi pakaian terkini lelaki yang cukup meluas untuk dipilih. Koleksi kemeja lelaki TOPMAN yang terkini misalnya would go well with a blazer dan juga chinos pants yang mana pilihan yang terbaik untuk dipakai ke pejabat. 
Antara produk TOPMAN kegemaran lelaki masakini ialah seluar skinny jeans – dengan warna yang gelap ianya boleh dipadankan dengan baju kegemaran korang dan kasut sneakers untuk gaya yang kasual namun stylish ketika keluar bersama rakan-rakan pada hujung minggu.

TOPMAN memberikan akses kepada korang untuk gaya terhangat dan trend yang terkini yang boleh korang gayakan that I swear u can’t resist. Tidak kiralah untuk kerja ataupun aktiviti kasual, jenama ini mempunyai semuanya! Kini korang boleh hiasi almari pakaian korang dengan gaya yang terbaru dan apa yang lagi menarik ialah korang boleh dapatkan dengan harga yang cukup istimewa tanpa perlu berbelanja lebih.
Opsss.. bukan itu sahaja yang ada di sudut TOPMAN , Aksesori lelaki juga ada disana! seperti Stokin, Beg Pakaian, Beg Galas Kulit, Cermin Mata Gelap dan macam-macam lagi.. haa.. buat sang lelaki.. moh la kita singgah di website ini.. dibawakan oleh Zalora.. =)

Jom!! Revamp your wardrobe today dengan 
koleksi pakaian lelaki TOPMAN 
yang terbaru!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



6 Ulasan

  1. Chinos pant tu lawa... Sng ada tmpt laki nak shopping...hrga pun ok la..berbaloi dgn brand..

    - zaza zehra -

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan.. Shopping sakan la lelaki lepas ni kan.. Heeee

      Padam
  2. Sekarang llki pn dh pndai bergaya kn. Pilihan dihujung jari.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe.. Lelaki pun nak tampil hensem bergaya...

      Padam
  3. fuh memang smart lelaki pakai cm ni hihih..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama