haiii.. hari ni entri Wordless Wednesday kan?? heee... so, teman x nak ngomel panjang2.. cer tengok gambo atas ni.. antara no. 1, no. 2, no. 3 dan no. 4.... yang mana satu korang rasa paling SAKIT kalau korang sendiri yang kena? heh heh heh ... sila tinggalkan komen dibawah yea.. =P



#photo extract from google

14 Ulasan

  1. semuanya sakit, tapi paling sakit yang no 4 tu kot...buatnya kereta tu laju, mau patah riuk gak tuh hiksss

    BalasPadam
  2. Rasanya no. 4 sbb kereta nak langgar dia tu.

    BalasPadam
  3. hurm ada 2 jawapan di situ, bagi Farah yang no 2 dan no 4... *_^

    BalasPadam
  4. semua sakit! tak sanggup nak lalui..huhu

    BalasPadam
  5. semua pun sakit.. xmo2... xmo.. xmo

    BalasPadam
  6. Sakit hati tau tengok ni.

    Dah follow you !

    BalasPadam
  7. Salam.

    Semua sakit tenku,huhu..tpi maybe yang no 4 tu, kalau laju. Tak sempat rasa sakit dah kot, terus terbujur kaku,huhu

    BalasPadam
  8. no. 4 la kot.. kereta tu...

    BalasPadam
  9. Lebih rela terhantuk kat pokok hehe

    BalasPadam
  10. Semua yg komen sini teman udah kunjungbalas yea.. thanx sebab sudi singgah n luang masa utkkomen sini.. thanx sgt2..

    BalasPadam

Catat Komen

Terbaru Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New