Nity

Nuff

13 Ogos 2013

THE SMURFS 2


Klik SINI kalau nak tau apa2 cerita tentang The SMURF 2 nih.. 


Sapa dah tengok citer niii?? best takkk?tentulea best kannn.. animasi tercomel yg buat kanak2 or org dewasa tersenyum melihatnya.. (errr.. ker teman sorang yang berperasaan demikian??) alaaa.. tauu.. korang semua pun tentu suka citer ni kannn.. kalau x suka pun, tentu patung mainannya korang suka n letak dalam keta kann.. (yg ni bukan teman yeaa.. ha2) 

heeee.. bukan kata budak2 jea suka citer ni.. teman pun suka tauuu.. kalau tak dapat tengok wayang xpe lea.. teman akan gigih jugak cari VCD or Download ke apa ke, janji dapat tengok.. best tengok askar biru yg cumey2 ni.. cutee.. suka sangatt.. ha2.. kalau ada depan mata, teman picit2 deme ni.. ha2..



hemm.. baru teringat.. The Smurf 1 pun teman x tengok abes.. tertido .. alahai.. kena tengok balik ni.. nanti x paham jalan citer lak kan.. =P

apa2 pun.. enjoy ur movie hokeh.. tataaaa..

Related Posts

8 ulasan:

  1. Tengok Bahasa Melayu ke Bahasa Inggeris? Hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. bahasa inggeris lea kot.. heeeee.. errr.. ada dwibahasa ke?

      Padam
  2. eee..comel betol the smurf nih.. saya nak tgok yg kedua punye. kat wayang kan sekarang,,,

    BalasPadam
  3. Samalah ngan saya.
    Beli dvd aritu pun x tgk2 lagi.
    Anak2 yg minta, tunaikan je la.

    Selamat hari raya..mohon maaf zahir dan batin :)

    BalasPadam
  4. menarik ni. ada yang dah ubah ke bahasa melayu kan?

    BalasPadam
  5. assalamualaikum..tengku butang :)

    slmt hari raya...:)

    siri kartun smurf ni memang ayie suka tgok masa kecik2 dulu...antara citer kartun popular masa tu.

    sapa sangka setelah sekian lama dijadikan filem animasi pulak...dah masuk siri ke dua pulak tu. :)

    BalasPadam
  6. saya tunggu citer ni ditayangkan free dalam tv je lah..hehe

    BalasPadam
  7. erm, kita xlayan katun sngt..kalau tgk pun bgai angin lalu je..hehe
    kalau upin ipin laju pula layan..hihihi

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2