Nuff

19 Disember 2013

BLOG TENGKUBUTANG DI REVIEW OLEH IMAN ZAKARIA

heeee.. asyik buat entri penghargaan jea teman ni yea.. heee.. bukan apa.. dah asyik tangguh2, sampai terlupa nak buat entri ucapan terima kasih buat sponsor2 dan penganjur2 Giveaway yang teman udah menang.. rasa macam tak best pulak kalau tak buat entri untuk kredit kepada diorang kan.. so, teman gagahkan jugak abeskan dalam satu hari ni.. itupun siap buat autopublish jea.. siap ukur jarak masa bila yang sesuai untuk publish entri2 penghargaan semua tu.. hope para sponsor/penganjur suka lea hendaknye yea.. 

haaaa.. ni ada lagi satu Giveaway yang teman menang.. Mega Giveaway by Iman Zakaria tapi ini bukan barangan la yea.. ini hadiah Blog Review by Iman Zakaria, besttt.. teman suka dapat hadiah macam ni, sebab dari situ kita tahu apa kekurangan dan kelebihan blog kita, kalau tengok dari mata sendiri memang tak nampak cacat cela nya.. ha3.. wlu pun ada sikit2 (banyak kottt) tapi pejam mata tak mau ngaku.. ha3.. sebab tu kita perlu dengan pendapat orang lain tentang blog kita.. So, teman puas hati Blog teman di review.. tQ Iman Zakaria

Pssst: November pun bulan Murah Rezeki nampaknya.. heeee.... Disember taktau lagi.. moga Allah murahkan rezeki teman dan suami.. aminnn...

Related Posts

9 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New