Nuff

19 Disember 2013

HADIAH SHAWL DARI WIRDA JAMALUDDIN

Terima pada 27/11/2013 kalau tak silap teman laa.. sebab kat sampul tu bertarikh 26/11/2013 dan Wirda Jamaluddin pun ada pm kat FB kata nak post hari tu.. heeee.. tak ingat tarikh, tapi dalam bulan Nov gak lea... hee.. tq yea Wirda, ada blog tak? leh teman kredit kan ke sana sekali (baiknya tengkubutang nii..he2)
 
Shawl dibungkus rapi.. heee.. tQ.. =)
 
1st time dapat Shawl, dan 1st time gak dapat corak Tribal.. i likeee.. dah pakai masa gi HK hari tu.. hee.. jauh Shawl ni berjalan kan, siap naik kapal Trobang lagi dia yea.. kikikikiki.. Wirda ni orang Perak gak tau.. hee.. sembang loghat perak kami hari tu.. kikiki.. satu kampung kita yeaaa.. heeeeee...thanx again tau!
He3.. atas permintaan Wirda Jamaluddin, teman upload gambo ni.. lawo tudung ni! suka! tQ! he2..

Blog Wirda Jamaluddin - jom singgah!

Related Posts

20 ulasan:

  1. byk btl hadiah tb dapat..tahniah2.cantik shawl

    BalasPadam
  2. tahniah dapat shawl . background maintain mieow ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. heeee.. tq.. memang cari cadar miaw2 pun kalau nak beli.. heee

      Padam
  3. Ce pakai nak tgk Comey ke idok.. Hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah pakai.. nanti nak cari gambo dia, ada dlm kamera hari tu.. heee

      Padam
  4. tahniah .. wah murah rezeki akk ^^

    BalasPadam
  5. cantik corak tribal tu.. bestnya dapat hadiah.. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq.. memang cantik kan.. alhamdulillah.. rezeki bulan nov.. =)

      Padam
  6. omey2.. sy suka sy suka (versi mei mei)

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2