ENSIKLOPEDIA SOLAT | ENTRI PENGHARGAAN | MENANG HADIAH UTAMA CONTEST SALAM RAMADHAN

hee.. ini dia buku hadiah hasil dari join Peraduan Salam Ramadhan di Blog Harith Iskandar.. heeee.. teruja masa mula2 terima Ensiklopedia Solat ni semalam (18/9/2014), happy sangat2.. dikala tengah sedih dan stress sebab risau dengan sakit yang masih tak diketahui punca, Allah datangkan pulak perasaan happy yang tak terduga.. Alhamdulillah.. Syukur.. dapat rasa semua perasaan tu kan.. 
link pengumuman pemenang: 
Hadiah:
Hadiah Utama untuk seorang pemenang berupa penginapan 2 hari 1 malam pada 20-21 Disember 2014 di Bukit Gambang Resort (bersama-sama pemenang peraduan yang lain), satu tiket masuk ke Bukit Gambang Waterpark, satu tiket Safari Park dan satu buku Ensiklopedia Solat terbitan Telaga Biru berharga RM100(+-).

Semasa pengumuman pemenang ni, rasanya teman masih di Hospital sebab kena warded hari tu.. bila keluar je hospital terus buka blog.. jumpa komen Harith dekat entri terakhir teman tu.. Rasa macam tak percaya leh ada rezeki menang Hadiah Utama.. rezeki betul hari tu.. dalam masa yang sama.. rezeki Blog Masuk Utusan Malaysia (ruangan Blogger Pilihan) pun pada waktu ketika teman berada di hospital gak.. hu3.. semuanya kebetulan serentak.. syukur Alhamdulillah.. kan teman kata.. Allah takkan biar kita sedih lama-lama.. pasti ada pelangi dia datangkan buat kita.. untuk uji kita..

Tq buat penganjur Peraduan iaitu Blogger Harith Al-Harithah , Opss lupa nak citer.. disebabkan Hadiah Penginapan di Bukit Gambang Resort tu cuma untuk seorang sahaja, dan kebetulan teman pun tengah bz dengan persiapan nak fly ambil stock barang2 untuk kedai, maka terpaksa menolak Hadiah penginapan tu dengan berat hati.. hu3.. takde rezeki.. takpelah.. bagilah dekat sesiapa yang ada rezeki ke situ.. hee.. Dapat Buku Ensiklopedia Solat ni pun dah satu rahmat.. syukur.. sukaaa.. Alhamdulillah.. teman suka hadiah ni.. selain teman ada berberapa orang Blogger lagi dapat Hadiah Buku ni.. pasti diorang pun teruja gak kan.. best.. terbaek kan korang?? heeee..
haa.. yang benonya teman sepatutnya dah terima Buku Ensiklopedia Solat ni pada Jumaat ( 12/9/2014) minggu lepas lagi.. Tapi disebabkan teman sekarang dari jam 10.00 am hingga 6 pm berada di kedai, maka barangnya tak sampailah ke teman.. maka ditinggalkan lah teman dengan kad kuning ni.. hu3.. bila sampai je umah dah nampak kad ni depan pintu grill.. apalagi.. terkejut la kan.. hee.. teman terlupa yang teman terbagi alamat umah, sepatutnya bagi alamat kedai.. senang sikit kan.. hu3.. lepas dah terima kad kuning tu teman terus call no yang ada kat kad tu.. dan mintak diorang buat serahan kedua.. Alhamdulillah.. diorang kata boleh dan aturkan tarikh yang sesuai untuk hantar barang.. dan akhirnya pada 17/9/2014 (Rabu) teman terima buku yanga sangat2 awesome ni!! 
Ini rupa bungkusannya.. Nampak atas tu, dia tulis Resend.. hehehehe.. masa mula2 tengok bungkusan ni teman rasa terkejut gak, tak saangka beso Beso jugak buku ni.. Bila pegang, berat lak tu.. wahh.. teman memang teruja Buku2 yang tebal2 camni (tapi membacanya tak pernah nak habis.. kekeke)
Lapisan kedua dalamnya.. aishh.. lum buka lagi dah rasa teruja sangatt..
Bila dah buka.. syoknya rasa ahti.. masyaAllah.. 
Tengah baca2 kat belakang ni, sekali ternampak Harga Buku ni kat pasaran Malaysia, perghh.. RM100?? wahh.. mahal gak yea Buku ni.. patutlah isi kandungannya dengan kualiti kertas yang digunakan sangat cantik dan teman suka sangat nak explore dan baca lagi2 nak nyaaa.. sukaaa.. Pendapat teman, walaupun harganya RM100 tapi berbaloi2 dan sangat2 bagus buku ni tau! 
Tudiaaaaaa.. muka Happy giler time ni.. huwahahahaha.. Alhmdulillah.. rezeki..

Thanx Again buat Harith... =)
Jom singgah n join Peraduan terbaru di blog beliau.. =)
Nak berkenalan lebih dekat? sila add.. 

13 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama