EARLY START TO COMFORT CONTEST | REZEKI BABY MENANG CONTEST ANJURAN DRYPERS

EARLY START TO COMFORT CONTEST |
REZEKI BABY MENANG CONTEST ANJURAN DRYPERS

Alkisahnya.. TB daftar sebagai members club Drypers hari tu.. dan TB subscribe Drypers supaya dapat info apa-apa tentang aktiviti drypers atau kot ada tips ke boleh lah TB baca nanti kan. Sekali ada dapat email tentang contest "Early Start To Comfort" iaitu Contest yang diadakan untuk celebrate bakal-bakal ibu dan baby nya. Hadiah yang ditawarkan amat mengujakan TB, terasa macam nak join je.  So, TB pun join la.. masa tu tarikh 13/8/2016 ..


Inilah Hadiah yang ditawarkan.. heee.. TB boleh pulak berangan dapat hadiah yang Grand Prize tu.. kih kih kih.. berfikiran positif betul TB masa tu.. macam TB sorang je join yea.. walhal ramai ibu-ibu yang join weh.. Tapi TB tetap nak mencuba gak.. mana tau rezeki baby dalam perut ni.. sebab sejak mengandung, rezeki untuk baby TB tersangatlah murah.. ada je orang bagi itu ini.. Alhamdulillah.. 

CARA NAK JOIN 
CONTEST EARLY START 
TO COMFORT 


Sebelum tu nak bagi tahu contest ni bermula dari tahun lepas lagi tau.. TB join pun bulan Ogos 2016 dan contest ini akan berlansung sehinghgan Disember 2017. So, bagi ibu-ibu yang tengah tunggu masa melahirkan tu, try lah join yea! mana tau rezeki anak korang!

Ok lah, Cara nak join nya mudah sangat. Pertama sekali, pastikan korang dah jadi member Drypers Club yea! Kalau bukan member tak boleh join tau! kalau belum jadi member, meh daftar sini dulu--> Drypers Baby Club

Lepas tu barulah korang boleh join Contest ni.. Haa.. ok sekarang korang pergi dekat website ni--> CONTEST DRYPERS, Lepas tu korang klik Nominate Mums To Be Here yang macam dalam gambar diatas ni.. yang kaler oren bulat tu.. nampak kan?

dari situ kita seperti join Contest ni direct terus melalui email, korang ikut je arahan kat situ .Haa.. pastu kita hanya perlu calonkan seorang ibu yang sedang pregnant atau sesiapa sahaja rakan atau ahli keluarga yang sedang pregnant untuk bertanding dalam contest ini. 


Seramai 3 Pemenang setiap bulan akan dipilih memenangi hadiah tersebut berdasarkan foto ibu bersama babybump - foto yang cantik dan menggambarkan bonding between ibu dan anak yang bakal lahir. Manakala Pemenang Hadiah Utama akan dipilih berdasarkan perkongsian / slogan terbaik.

Pemenang akan dipilih berdasarkan Gambar ibu bersama babybumpnya dan Slogan/wish yang menarik. So, letak gambar yang menarik tertarik daboom la ye nanti.. TB letak gambar kat bawah ni je.. Masa tu TB tak baca betul-betul pemilihan pemenang tengok pada gambar jugak, kalau TB tahu TB dah letak gambar yang lain yang lagi cunn (perasan.. hahaha) . Tapi mujur menang jugak walaupun letak gambar kelabu asap.. kih3.. Alhamdulillah..

Oh ya.. lupa pulak nak cerita.. Selain itu, kita juga boleh mencalonkan diri kita sendiri dan berikan sebab kenapa kita layak memenangi Hadiah tersebut.. 

Disebabkan TB pun malas nak cari orang untuk calonkan TB, so.. TB pun calonkan diri sendiri.. hehehe.. dengan harapan TB memenangi salah satu hadiah.. tak kira lah Hadiah Utama (Majlis Baby Shower Khas dan Hampers bernilai RM8000 kesemuanya) atau Hadiah Kedua (Photo Shoot Baby dan Hampers Drypers bernilai RM1500 kesemuanya) tu.. Masa tu TB Niatkan dalam hati untuk baby TB yang TB nanti-nantikan sekian lama ni.. nak bagi something special buat baby TB.. 

Untuk melayakkan kita join contest ni, kita diarahkan melengkapkan ayat yang pihak Drypers beri, dan TB punya ayat adalah seperti di bawah ni.. dengan jujur dan lahir dari hati ni tau! 

Sila lengkapkan ayat berikut di dalam Bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris. (maks 50 perkataan): Saya rasa saya layak untuk menerima tajaan Majlis Baby Shower Khas kerana…: ini adalah kelahiran anak pertama saya setelah 4 tahun menunggu cahayamata dan sebolehnya saya ingin memberikan sesuatu yang istimewa untuk anak pertama saya, dan saya yakin Drypers dapat merealisasikan impian saya itu.. Terima kasih Drypers..

Disertakan gambar saya untuk melengkapkan penyertaan ini...

Bulat tak TB masa ni.. hehehehe..

TAK DISANGKA-SANGKA !!

Haa.. begitulah cara TB buat.. hehehe.. Tak sangka selepas tu TB dapat email ucapan TAHNIAH dari Drypers yang mengumumkan TB antara 3 Pemenang bertuah memenangi Hadiah Khas Bulanan / Monthly Special Prize iaitu Hadiah Photo Shoot dengan Hampers (pakej bernilai RM1500).. 


Seperti terkejut sangat-sangat sebab tak sangka boleh dapat jugak terpilih dalam list pemenang.. Memang rezeki baby dalam perut agaknya.. awal-awal dah dapat macam-macam... Alhamdulillah.. 


Dapat Drypers Touch NB yang boleh tahan harganya.. Masa ni Drypers Touch NB baru sangat keluar. Kira TB dapatlah jadi antara orang pertama yang cuba Drypers Touch NB yang tebal dan lembut serta tahan bocor ni.. 

Lagi satu tu Drypers saiz S.. mujur TB sempat habiskan sebab baby punya la cepat membesar.. yang S tu pun dah nak ketat tang peha.. huhuhu.. Nasib baik la sempat nak habiskan..  Lepas tu TB bertukar ke Drypers Wee Wee Dry..  Masih setia dengan Drypers setakat ni.. hehe.. 


Selain tu TB dapat Baby Lotion, Baby Head To Toe, Baby Oil dan Baby Bath, Satu lagi iaitu Baby Wipes 2 pack besar tu. Oh, ya.. Barang ni sampai masa TB dah bersalin kat Hospital.. Macam kena je time dia kan! haha.. 

Tapi TB hanya dapat terima hampers Drypers aje dulu sebab time dalam pantang nak photo shoot new born macam tak sesuai sebab TB berpantang di Ipoh. So, TB biarkan dulu.. Masa terima barang ni, kakak TB je ada kat rumah.. dia yang sain dari GDEX dan kakak terkejut barangnya ialah kotak besar yang tak tahu ada isi apa.. hehehe.. hubby yang baru sampai dari hospital selepas melawat TB pun terkejut dengan kotak besar tu.. dan hubby snap gambar dan whatsapp TB.. hehehehe.. berbunga-bunga ahti masa tu walaupun masa tu sakit selepas bersalin tu masih baru..

Bila dah balik KL pihak Photografer hubungi lagi melalui email dan kami set tarikh yang sesuai dan ikut kelapangan hubby TB. So.. next Monday .. sesi photoshoot dengan Baby n Papa.. yeay!!


Hehehe.. TB dah guna dah Drypers Touch NB dan Saiz S tu.. Komen TB memang berbaloi la dengan harga nya sebab Drypers Touch ni tahan lama sebab serap air kencing tanpa merengsakan punggung baby. pastu untuk Newborn punya mesra tali pusat.. hehehe.. boleh baca kat Drypers punya info yea.. 


Alhamdulillah.. merasa jugak Baby TB pampers yang boleh tahan gak harganya ni.. Drypers Touch yang berkualiti dan memuaskan hati ni elok je dipakaikan ke baby tanpa ada kesan merah atau alahan. itu tandanya baby serasi dengan lampin Drypers Touch ni.. Alhamdulillah.. 

Ok lah.. sampai sini aje perkongsian TB tentang apa yang Baby TB dapat start dari dia dalam perut lagi.. Sebelum ni TB ada up entri Cekebum kan? Alaa.. Babynest Cekebum tu..  TB akan up entri Cekebum tu nanti yea.. itu antara rezeki baby TB yang TB tak sangka boleh dapat.. Alhamdulillah..

Thank You buat Drypers.. harap akan datang dapat menang lagi.. eh... hahahaha.. K bye..

Ok lah.. jemput join contest ni yea kawan-kawan.. try la.. mana tahu rezeki anak korang pula.. Aaminn.. Sebelum tu jangan lupa... nak join kena daftar jadi ahli Drypers Club dulu yea! Daftar yea!! Klik--> Drypers Baby Club

Maklumat berkenaan Contest boleh tengok sini yea.. klik --->Drypers Contest

jom LIKE
Page DRYPERS MALAYSIA


8 Ulasan

  1. Cutenya baby you!! This prize looks amazing la, bestnya tengku dapat ni! hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thank you sharon.. Baby paling happy dapat semua ni.. Heee.. Mama nya tumpang happy sekali.. =)

      Padam
    2. Thank you sharon.. Baby paling happy dapat semua ni.. Heee.. Mama nya tumpang happy sekali.. =)

      Padam
  2. comelnya baby..sebaya lah baby kita..tahniah dapat baby..n tahniah baby menang hadiah..rezeki :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh yeke.. Sebaya ye? Wah.. Sekolah tahun yg sama la nti.. Hee

      Padam
    2. Oh yeke.. Sebaya ye? Wah.. Sekolah tahun yg sama la nti.. Hee

      Padam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama