Nuff

29 Mac 2017

KORANG PERNAH KENA MACAM NI? HEHEHE..

KORANG PERNAH KENA MACAM NI? HEHEHE.. 

Korang tak tahu nak beratur kat mana dah, tengok belah kanan orang dah sikit.. pi lah belah kanan pulak, pastu belah kiri tengok laju je orang settle urusan, pi pulak belah kiri, udah mesin kira breakdown pulak, pi belah kanan balik.. tak bergerak-gerak pulak dari tadi sebab orang depan urusannnya terganggu sikit, pi balik belah kiri.. hahahahaha.. kesiaaannn.. err.. macam pernah jadi kat diri sendiri je.. sape pernah??? JUJURRRR!! hahahaha..  
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

2 ulasan:

  1. Tergelak sorang-sorang bila baca entri ni .. CCL selalu sangat buat macam ni ha ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi.. kan.. kadang2 terkena gak camni

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New