DAVID TEO BUAT MOVIE MACAM CANTIK JER, MACAM COMEL JER..

puteri awani

DAVID TEO BUAT MOVIE MACAM CANTIK JER, MACAM COMEL JER

puteri awani

Ha2.. Saja jea teman letak tajuk entri tu begitu.. takde yang benar pun.. saja nak nengok korang singgah ke tak kat blog teman ni untuk baca entri teman ni haaa.. heee.. Almaklumlah sekarang ni kalau sebut jea Puteri Awani, semua orang kenal.. sebut jea Syasya Solero.. semua orang kenal.. dah ngalahkan artis deme ni tau.. Puteri Awani baru jea muncul di tv3 dalam rancangan untuk remaja iaitu 3R.. ho2.. rezeki wani tuuu.. PUTERI AWANI DALAM 3R ...suka wani ni, dia tak sombong, suka karakter dia yang comel tu..
puteri awani

Yang Syasya Solero lak, siap kena panggil stesen radio lagi untuk diinterview, siap dapat berganding dgn Ery Putra lak tu dalam album terbaru Ery Putra dan lagunya yang tetap terselit ayat macam cantik tu..KLIK SINI TENGOK VIDEO sebelum tu syasya siap masuk MHI lagi..

puteri awani

Tagline syasya memang menjadi betui kan.. sampai dinyanyikan oleh Ammar dalam lirik berunsurkan islamik.. memang terbaekk.. haaaa.. sebab tu teman rasa satu hari nanti ada pengarah filem akan ambil diorang ni berlakon.. mcm bobo dulu kan.. dah jadi retis kini... untunglah.... dan teman dapat rasa nanti DAVID TEO pun akan sambar diorang ni nanti kan.. kan.. kan.. 

puteri awani

Untunglah jadi orang cantik ni kan.. apa2 pun jangan leka dengan dunia hiburan ni, ingat.. banyak dugaan bakal datang bila dah popular ni.. jaga diri, jaga iman, jaga maruah.. itu yang paling penting.. good luck dan tahniah buat semua... =)

4 Ulasan

  1. macam best je... mmg comel budak tu

    BalasPadam
  2. Rezeki masing2 kan.. tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia hanya Allah yg tahu.. :)

    BalasPadam
  3. nak try wat video la mcm ni..laku x..haha...gurau..:p

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama