JANGAN LUPA NENGOK PUTERI AWANI AHAD NI..

Puteri Awani

Related Post-->SIAPA PUTERI AWANI
Related Post-->PUTERI AWANI DALAM 3R

haaa.. saja jea nak mengingatkan kome yang minat Puteri Awani, jangan lupa nonton 3R Ahad ini, rasa2nya yang tak minat Puteri Awani pun mesti akan curi2 masa untuk nengok gak kan.. Actually haters suka nengok dia yang beno nya.. kan.. kan.. kan..ha2.. apa2 lah, teman just share jea.. bukan apa.. Puteri Awani ni walaupun dah femes, dia tak sombong.. kalau kita PM bersembang dengan dia, dia pasti akan jawab walau sesibuk mana pun dia.. 

Bagus budak ni.. pada pendapat temanlah, kalau dengan cara ni dia popular dan boleh perolehi pendapatan yang halal mealuinya, apasalahnya kita menyokong dia kan.. teman rasa Puteri Awani ni ada confident level yang tinggi, dan teman rasa lah kalau digilap, Puteri Awani ni leh jadi pengacara untuk rancangan berbentuk info untuk remaja jugak.. teman sokong kalau itu menjadi punca rezeki dia suatu hari nanti.. teman memang harap anak2 muda macam Puteri Awani tidak mempersia2kan bakat yang ada pada dia, dan harap dia berjaya dalam bidang yang dia ceburi.. 


puteri awani

Lupa lak nak citer, Puteri Awani  jugak tersenarai dalam Top 10 Aksi Di Youtube Paling Popular di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 (ABPBH2013) yang akan berlansung pada 6 April 2014 tahun depan, So, sape2 yang nak video yang korang suka tengok bertanding di peringkat Top 5, gi lea UNDI.. leh undi hari2.. haaaaa.. Mat Luthfi pun ada tauuu..(jatuh hati pada video beliau).. video beliau sarat dengan pengajaran yang .. yea! teman tersenyum nengok video beliau! Mat Luthfi besttt! apa2 pun... 

 klik sini untuk UNDI--->ABPBH2013
(tak kira lea nak undi sape2 pun..ikut suka korang, jangan Gadoh2 yea!)



15 Ulasan

  1. kalau cemtu lepas ni banyak la budak nak pemes buat vid pelik2 -_-

    klo mat lutfi ke atau kyo x kisah sgt sbb video dorang ada isi.

    BalasPadam
  2. Hmm.. Pendapat saya, baik undi vloggers yang memang berkongsi pendapat dan pengajaran untuk kita semua. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. yea.. betul tu.. apa2 pun undian terpulang hak masing2.. hee.. mat lutfhi memang terbaekkk

      Padam
  3. mat lutfi ok lah ... yg lain2 ....... no komen. hehehh

    BalasPadam
  4. start kenal puteri Awani ni masa Rahim buat lawak dlm super spontan yg mcm comel jer..pastu curious 2 knw apa benda tu..carik kat utube..beliau mmg comel pun..ada pakej :)

    BalasPadam
  5. hana mula2 memang tak suka dengan dia. tp lama2 rasa mcm setiap orang ada buat silap. hana pown bukan perfect. jd tak salah utk dia teruskan life dia mcm biasa kan. lg pown hana suka tengok muka dia. comel sangat. hik2. kalau dah rezeki tak ke mana kan? :)

    BalasPadam
  6. Wahh.. best ni santai2 hujung minggu..

    BalasPadam
  7. undi mana yang mendatangkan faedah je la.. yang pelik2 tu kalau d sokong nanti makin ramai yang nak buat video pelik2.. hehehe.. sokong mat luthfi! yeayy!! hehehe

    BalasPadam
  8. Moga bertambah baik la keadaan semua nyer :D

    BalasPadam
  9. blum tgk lagi 3R musim baru ni ...

    BalasPadam
  10. Glemer dah budak ni..semoga dia jadi girl yg baik..

    BalasPadam
  11. siapa puteri awani ni? yg couple seminggu tu ker?

    BalasPadam
  12. ada juga tgk dia masuk 3R.. sikit je sedutan dia..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama