HADIAH YANG MEMPUNYAI SENTIMENTAL VALUE DARI PRINTCIOUS.COM


HADIAH YANG MEMPUNYAI
SENTIMENTAL VALUE
DARI PRINTCIOUS.COM


Petang-petang begini TB nak bercerita tentang satu website yang sangat TB suka sebab di website ini TB boleh memilih dan mereka design mengikut idea dari TB sendiri dan yang paling best semuanya hanya dihujung jari.. klik-klik je dah siap design.. then terus checkout, bayar.. then tunggu barang sampai.. mudah kan! haaa.. kalau nak tahu website itu ialah Printcious.com .

"Precious Gifts From Your Heart" yang bermaksud Hadiah Berharga Dari Hati Anda .. TB suka tema ni.. sebab tanyalah mana-mana orang pun, pastinya ramai yang sukakan hadiah yang boleh menjadi kenangan sampai bila-bila.. 

Selalunya kita tak tahu nak bagi apa dekat orang tersayang kita betul tak? Kalau boleh kita nak lah Hadiah yang kita beri nanti jadi hadiah yang akan menggamit kenangan sampai bila-bila buat diorang betul tak..  Haa.. satu je caranya untuk jadikan sesuatu hadiah tu ada sentimental value tak kira berapa lama digunakan.. iaitu hadiah yang kita design sendiri dan menyimpan memori antara kita dan yang tersayang.. betul tak? Haa.. nak tau kat mana boleh design sendiri ikut citarasa korang?



Jeng Jeng Jeng bagi korang yang belum tahu tu, korang boleh design sendiri hadiah dan barangan peribadi mengikut citarasa korang hanya di Printcious! dekat situ banyak giler design cantik-cantik korang boleh pilih utnuk design sendiri barangan korang.. Nak custom design sendiri pun boleh tau! just upload design korang punya sendiri..

Sempena Hari-Hari Bahagia korang iaitu Hari Anniversary yang disambut tiap-tiap tahun perlulah ada kelainan dan menyimpan seribu kenangan dengan hadiah yang di customize special untuk buah hati tersayang.. betul tak? heee.. Jom tengok kat sini bagi siapa-siapa yang nak customize design untuk hadiah orang tersayang .. https://www.printcious.com/my/gifts/occasions/engagement , ada pelbagai pilihan yang korang boleh pilih untuk dihadiahkan kepada si dia.. Antaranya T.shirt, Mug, Cushion, Throw Pillow dan macam-macam lagi tau! klik je link atas ni yea! dan terus order tau! ha2..


Design Sendiri Hadiah di Printcious 
Hanya perlu layari web Printcious kita dah boleh memilih sendiri hadiah mengikut kategori jantina si penerima dan occassion tertentu. Yelah selama ni kan pening nak pilih hadiah untuk lelaki, hadiah untuk perempuan, hadiah untuk suami la, hadiah untuk isteri la.

Oh ya.. kalau korang nak tahu selain menyenangkan kerja kita memilih hadiah berdasarkan penerima, kita juga dapat customize hadiah berdasarkan occassion tertentu. Contohnya seperti hadiah konvokesyen, birthday ke, wedding ke, untuk baby baru born ke, dan macam-macam sambutan lagi. Tak salahkan sesekali meraikan hari istimewa mereka yang kita sayang.

Oh ya.. Emak TB dah banyak kali minta TB buatkan Throw Pillow untuknya, TB je tiada masa nak edit-edit gambar untuk letak pada throw pillow tu.. Tapi bila fikir balik tanggu-tangguh nanti terlupa, so TB pun edit hari ni juga.. kalau nak tengok macam mana design TB tu, boleh tengok gambar seterusnya ya.. Kalau nak tengok throw pillow yang dah siap.. haaa.. tunggu barang sampai dululah yea.. hehehe.. 

Jom manjakan orang-orang yang korang sayangi pada hari-hari istimewa mereka dengan Printcious memandangkan semakin banyak hadiah baru untuk majlis-majlis khas dari Printcious.. Malah, printcious juga menyediakan perkhidmatan percetakan hadiah korporat untuk acara tertentu. 

Antara List Cadangan Hadiah Yang Korang Boleh Pilih di Printcious :
- Design T-shirt sebagai hadiah 
- Design Puzzle Gambar sebagai hadiah 
- Design Mug sebagai hadiah 
- Design PU Leather sebagai hadiah 
- Design Baby Rompers sebagai hadiah 
- Design Keychain sebagai hadiah 
- Design Phone Case sebagai hadiah 
- Design Cushion sebagai hadiah
- Design Graduation Gift
- Design Untuk Gift For Him / Gift For Her

Design Barangan Peribadi di Printcious 
Printcious ni yang bestnya, korang boleh design dan hadiahkan kepada yang tersayang dan yang best jugak kita pun boleh je belikan something untuk diri kita sendiri sebagai kenangan dimana hasil karya design kita tu tertepek pada hadiah yang kita design di Printcious ni.. haa.. Semua barang-barang peribadi tu kan boleh customize sendiri ikut citarasa kita. Paling penting.....tiada minimum order. dan lain daripada yang lain.. orang lain mesti tak jumpa yang macam kita design ni kat luar sana.. percayalah! 

Cara Membuat Pembelian di Printcious

1. Login akaun
2. Pilih Product
3. Muat naik gambar / design
4. Tambah text
5. Order
             
6. Tunggu Barang Sampai horray!

-------------------------------------------------------------------------------------

jom Tengok STEP BY STEP Cara Nak Order!


01. Login Akaun
First sekali kena ada akaun Printcious. Caranya daftar PERCUMA aje.. Kalau belum ada akaun Printcious senang aje, korang boleh sign up terus dekat situ menggunakan akaun facebook korang. Tak susah pun.. klik klik aje dah jadi member.. hehehe.. kalau takda facebook pun boleh, sign up macam biasa je..



Lepas tu kena isi detail korang dekat ruangan kosong berkenaan untuk lengkapkan dashboard profail korang.. Elok isi terus Alamat korang sebab nanti masa nak shopping tak perlu nak isi dah, terus checkout je.. kan mudah! 



Yang ni yang korang boleh pilih untuk apa-apa occasions atau untuk tujuan apa gift tu.. 



02. Pilih Product 
Klik aje mana-mana produk yang korang nak beli di CUSTOM GIFTS ni. Kat sini terdapat bermacam-macam kategori untuk korang memilih. Semua ada depan mata .. Kadang sekali tengok je kita dah tahu apa kita nak cari sebenarnya.. hehe.. TB geram bantal tu.. grrrr....





3. Muat naik gambar / design + 
Kalau dah ada gambar atau design yang dah sedia ada, bolehlah upload terus je. Tambah text kalau nak. Ikutlah kreativiti masing-masing.



Bahagian Depan 


Bahagian Belakang


4. Tambah text
kot la korang nak tambah ayat-ayat dan madah-madah untuk tersayang.. boleh je tambah.. 


 5. Order 
Kalau rasa dah puas hati dengan design, maka teruslah 'Add to Cart' dan bayar tanpa ragu-ragu. Yang bestnya dengan Printcious ni, mereka murah dengan promosi, jangan sia-siakan coupon promosi yang diberi ok. Haha.



Pembayaran boleh dilakukan melalui mana-mana bank yang tersenarai dibawah :




6. Selesai !

Ok dah siap, senang je kan! Sekarang masa untuk tunggu barang sampai ke tangan korang aje.. Oh, ya.. Printcious menggunakan perkhidmatan kurier Skynet, Pos Laju & Ninja Van untuk menghantar barang-barang supaya sampai dengan cepat dan selamat.

Ha.. berminat tak nak shopping dan design sendiri hadiah kesayangan korang untuk dijadikan hadiah istimewa orang tersayang?? kalau berminat boleh lah singgah dan terjah link-link dibawah ni yea.. jangan lupa follow dan LIKE ok.. ta ta ta....

If you are looking for best  button batch for college , don’t forget to contact them. Or if you have any upcoming event and would like to impress your guest, photo booth rental is your best choice.”



Pssttt.. alang-alang dah order.. TB order ni sekali.. hihi.. Mouse Pad.. Comel takk


Jom Tengok Video cara nak Customise Hadiah korang di 
Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart



“Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart”, “gift for husband”, “birthday gifts”, “surprise gift”,” gift for him”,” diy gift”

If you are looking for best gift, don’t forget to contact them.

Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, printcious.com is your best entertainment.





8 Ulasan

  1. Okey TB, please take note birthday akak 6 june tau..hahaha...well sapa jer yang tak suka hadiah kan..nak2 yang boleh printed macam ni...berkenan dengan mug yang boleh bertukar warna tu

    BalasPadam
  2. Kita mmg suka barang2 custom made macam ni. Dulu zaman sekolah suka gi Central Market buat badge tulis2 nama, letak gambar hehe. skrg maju dah order online je ehee

    BalasPadam
  3. sekarang ni senang nak cetak barang macam ni kan sebab dah ada company ni.. macam acam boleh cetak untuk buat kenangan..

    BalasPadam
  4. Lawo2 barang kt sini.. Nanti boleh tempah lah

    BalasPadam
  5. Printcious memang terbaik.barang pun siap cepat.tak sampai seminggu barang dah sampai rumah.

    BalasPadam
  6. Nad baru dapat pillow dari printcious.. Memg best giler.. Bantal lembut.. Lepas ni nak buat lagi la.. Hehehe

    BalasPadam
  7. Kita suka kalau nk bg hadiah kita boleh custom... So org yg terima tu rasa wow..bestnyaa..

    BalasPadam
  8. Best printcious. Shad pernah buat jugak, pillow. Sesuai nk but gift..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama