Nuff

28 Januari 2016

ADIK DAH PERGI TINGGALKAN KAMI | 28.1.2016 (KHAMIS)


Baru semalam teman bercerita tentang adik yang tak berapa sihat tu, dah hari ni.. 28.1.2016 (Khamis) adik dah pergi buat selama-lamanya.. hancur luluh hati bila tengok adik dah tak bernyawa.. keras.. tak bergerak..


Adik hanya satu.. tiada pengganti untuk adik.. kalau ada pun pastinya takkan sama dengan adik yang pernah menceriakan hidup kami selama setahun yang telah berlalu.. Adik.. mama akan rindukan adik buat selama-lamanya.. mama minta maaf sebab terlambat hantar adik gi klinik.. maafkan mama .. mama menyesal.. ini salah mama.. kalau mama cepat bawak adik ke klinik.. dah tentu adik dapat diselamatkan.. mama rasa bersalah sangat .. adik.. maafkan mama.. 




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

3 ulasan:

  1. sedihnya abam baca berita kematian adik ni..

    BalasPadam
  2. sabar ok butang.. sudah masa dia..

    BalasPadam
  3. sabar lah dik....
    dah sampai masa adik pergi, jgn slh kan diri sndiri ye... dh tertulis semuanya gitu...
    harap kuat n sabar banyak2

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New