Nuff

26 Januari 2016

ISTERI RAMPING RAHSIA RUMAH TANGGA BAHAGIA

ISTERI RAMPING RAHSIA RUMAH TANGGA BAHAGIA |
Terbaca keratan surat khabar lama ni.. Amboiii..semua Isteri kena ramping la lepas ni yea. Haha.. Takut pulak membaca nya.. Teman ni makin lama makin bulat ni.. Naik tangga pun dah semput.. Hihihi..

Nak kurus payah bebeno sebab kena disiplin dengan diet tu yang tak larat.. Hahaha.. Tapi memang dengan usaha nak kurus ni.. Hehehe.. Ada la caranya.. Kih3.. K bye..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum, tajuk mengejutkan, walaupun kurus perut buncit pun ada.

    BalasPadam
    Balasan
    1. errr.. macam teman dulu.. kurus tapi moncit.. tapii.. sekarang mok2 tapi boncit.. kui3

      Padam
  2. alah ramai je artis yg ramping2 bercerai berai.... huhuhu tak semestinya betul fakta nih...
    saja mengecilkn hati isteri2 yg bolat spt akak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. alololololo.. hahaha.. kannn.. yang lawa2 badan macam kerengga pun lak tu kan.. huhu.. teman pun udah gomokk.. nak kuruihh..

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New