Nuff

21 Januari 2016

TANDA-TANDA DAN GEJALA DENGGI

TANDA-TANDA DAN GEJALA DENGGI |

hemm.. Actually nak citer.. kat kawasan umah teman ni dah ada 2 kes Denggi yang menyebabkan kematian..So, Pihak Jabatan Kesihatan di kawasan kami telah mengambil inisiatif untuk menyembur semua kawasan di bangunan tersebut.. Semburan Asap Nyamuk atau dikenali sebagai Fogging dilakukan untuk membasmi Gejala Denggi agar tidak semakin menular.. dan teman berharap semoga dengan cara ini dapat mengelakkan lebih ramai lagi mangsa demam denggi.. Risau pulak kan bila dah siap gantung-gantung banner tu.. macam serius je bunyi nya.. memang serius la kot oiii.. boleh meragut nyawa kott.. 


Ok lah.. Baca dan ketahui tanda-tanda dan gejala demam denggi. dan perlu diingatkan kalau betul-betul terasa badan tu mengalami simptom2 diatas, segeralah berjumpa doktor kerana tiada ubat khusus untuk merawat demam denggi. Jom Baca maklumat lanjut di sini >> http://goo.gl/Msyf9C


Gambar & Info 
Credit to : 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

9 ulasan:

  1. skrg masalah denggi nie makin byk kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul ein.. Kena pastika. Kawasan umah kita bersih

      Padam
  2. terima kasih atas perkongsian...
    semoga semua manfaatkan info ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. InsyaAllah.. Moga ia bermanfaat

      Padam
  3. Misaki harap sangat tak kena benda2 cemni..

    baru 2-3 hari ni lak, agas2 menyerang.. habis gatal merah2 satu badan.. tau tak camne nak alau.. eh2.. ahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Uik.. Klu tenan yg kena lagi merah satu badan.. Teman alergik agas2 ni

      Padam
    2. ahahaha.. iye ke XD alahai.. itulah merah2 kan TT^TT

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New