Nity

Nuff

22 Januari 2016

DINNER LAMB CHOP HOMEMADE | 20.1.2016


DINNER LAMB CHOP HOMEMADE MALAM KELMARIN |
Haii.. Setelah setahun tak makan Lamb Chop ni.. Baru kelmarin (Rabu) tetiba teringin nak buat Lamb Chop.. dan ternyata memang kami rindu nak makan Lamb Chop.. cuma masa tak mengizinkan sejak buka kedai.. dan lagi malas apabila bahan untuk Lamb Chop pun boleh tahan harga nya.. so.. kami lupakan ajelah nak main masak-masak Lamb Chop.. haha.. Tapi.. hahaha.. kelmarin jadi jugak kami masak Lamb Chop.. haaaa.. akhirnya kannnn.. kenyang dan puasss.. sebab masak sendiri leh letak banyak mana kita nak, leh makan seberapa banyak mana kau mahu.. haha (gelak tak sedor diri)


Haa.. yang ni teman punya.. teman memang suka simple-simple.. tak suka campur-campur.. ehehehe.. 

Ha?? Resepi??? Amik ni.. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

11 ulasan:

  1. gambar hidangan yg mule2 tuh sgt menyelerakan nmpak mcm kt kedai lah...
    tp yg simple pun ttp nampak menyelerakan jgk

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe.. tu laa.. lain orang lain citarasa kan.. heeee... hubby teman memang suka campur macam-macam.. hihihi.. teman je kureng sikit.. suka yang simple2 sebab taknak rasa tu lari/pelik. haha

      Padam
  2. Yang second akk punya tu lebih nampak menyelerakan.. Perghhh hebatlah akk pandai masaakkkk..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2