Pengumuman Pemenang Mini Giveaway Tengkubutang bersama Embun Beauty House

And the Winner is........... |
Salam Petang buat semua.. sorry lambat pulak teman umumkan pemenangnya yea.. bz sikit hari ni.. nak pulak internet kat kedai ni ada masa je yang laju.. kalau KO memang tak buka blog lansung la teman gamaknya.. heeee.. 

Apa2 pun saat-saat yang dinantikan kini tiba, dengan sukacitanya teman bagi pihak Embun Beauty House ingin mengumumkan pemenang bagi Mini Giveaway Tengkubutang Bersama Embun Beauty House

Keputusan adalah Muktamad yea.. tiada apa-apa urusan dan pertanyaan/pertikaian tentang pengumuman pemenang ini after this yea.. 

Bagi yang Menang diucapkan Tahniah! Sila tuntut hadiah korang di Page Embun Beauty House (PM).. bagi yang menang hadiah Keychain dari teman tu, sila PM teman di Tengkubutang Miaw.. okey.. 

Dan kepada yang tak menang.. jangan bersedih hati yea.. mungkin kali ni bukan rezeki korang.. InsyaAllah akan datang ada Giveaway lagi.. mana tau masa tu rezeki korang lak.. hadiah lagi beso kot.. haaa.. jangan serik untuk join yea.. tQ semua.. 

Opss.. nak gitau.. 25/11/2014 ni adalah ulangtahun KEDUA Blog Tengkubutang.. Rasa macam nak buat Giveaway jugak.. dan rasa nak cari Sponsor untuk Giveaway tu.. hope ada yang sudi yea.. apa2 nanti kita citer kemudian yea.. hee.. jom tengok sapekah yang bertuah untuk menang kali ini??? 
=====Hadiah No. 1
Jam Hiasan=====

=====Hadiah No.2 
1 Paket Coklat Daim=====
 

 =======Hadiah No.3
Bawal Cantum=====

  =======Hadiah No.4
Bawal Channel=====

======Hadiah No.5
Bawal Rose Ayu=====

 =====Hadiah No. 6
Keychain Comel=====

=====Hadiah No.7
Keychain Comel=====
Buat semua pemenang hadiah No.1 hingga 5.. sila tuntut hadiah masing2 di Embun Beauty House.. dan bagi pemenang Keychain Comel sila pm teman yea..

Cara nak tuntut hadiah, meh teman senangkan koje korang.. copy ayat bawah ni, pastu paste kan ke message (inbox/PM) Embun Beauty House.. haaa.. kan sopan cenggitu.. heee.. ok! Tahniah yea! 

Hai.. Saya pemenang Mini Giveaway Tengkubutang bersama Embun Beauty House, Terima kasih kerana menjadi Sponsor Mini Giveaway tersebut, disini saya sertakan Detail Nama, Alamat, dan No.tel untuk tujuan pengeposan hadiah.. terima kasih sekali lagi.. =) ]

Tempoh Tuntut hadiah : 
Seminggu aje.. 
(kalau tiada yang menuntut, pemenang lain akan dipilih)

Psstt .. Teman mohon maaf sekiranya terdapat kekurangan semasa mengendalikan Giveaway ini.. hope tiada yang abil hati yea.. apa2 pun tq kerana support giveaway teman ni.. Alhamdulillah.. semoga korang dimurahkan rezeki selalu.. Aamiinn..


13 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama