Nuff

06 November 2014

Di GiGit TikuSSSS!!!!

Hoh.. yang ni nak citer ngan korang.. pagi tadi teman ternampak sarang tempat nyimpan telur yang baru dibeli semalam ni dah jadi robak rabek camni.. Dalam hati berkata.. "Hai.. ganas betul laki aku ni, kot ye pun lapo sangat nak goreng telur, takkan sampai terobek macam ni jadinya?

hu3.. Alkisahnya.. malam kelmarin memang hubby teman kata lapo, dia mintak teman masakkan Maggi Asam Laksa , pastu teman biasalah.. konon nak jaga makan hubby sebab sebelum tu hubby dha makan banyak.. dnegan Nasi Ayam Dara lagi, Burger Ikan Double Special lagi.. teman budget itu dah cukup untuk malam tu.. tapi yelah, kita punya perut bukan sama kann.. nak pulak hubby agak bz luar biasa sekarang ni.. sebab banyak benda nak buat.. hal keja ofis lagi.. hal kedai lagi.. so, mungkin sebab tu dia terasa kenyang sekejap aje.. pastu lapo balik.. nak plak tido lewat.. adeh.. memang le lapo..

Tapi teman buat pun Maggu Asam laksa tu sebab fikir hubby just cakap aje.. then fikir kesihatan hubby je sebab dah lewat malam.. nak jaga kesihatan tujuannya konon.. tapi last2 hubby tarik muka masam.. dan pergi ke dapur, masak Maggi sendiri.. teman datang nak tolong pun dimarahnya.. merajuk lea pulak.. siap cakap " time boleh makan, baik makan.. esok2 dah tak lalu makan, paksa pun tak guna"..  errr.. teman tengok aje muka hubby masa tu.. dengan wajah seposen.. huhuhu..

adeh.. So, lepas ni.. teman ikutkan ajelah kehendak dia.. nak jaga kesihatan dia tapi dia tak fikir camtu.. so.. teman pun malas nak gaduh kan.. maybe betul hubby memang lapo sangat masa tu.. kalau dia tido dalam keadaan lapo pun susah gak.. kesian dia..

Hoihh.. sambung lik citer pasal bekas telur tadi.. haaa.. pasal tu la teman ingat hubby teman yang robak rabek kan bekas telur tu.. sebab kononnya mengamok & marahkan teman la sebab larang dia makan Maggi Asam Laksa tengah2 malam tu.. hu3.. marah punya pasal di robek2nya bekas telur tu..

Tapi.. yang sebenarnya.. bukan dia yang buat.. teman kata camni sebab pagi2 tu hubby terkejut awat bekas telur terobek camtu.. pastu teman pelik.. awat dia cakap camtu.. bukan dia ke yang buat semua tu? hahahahaha.. rupa2 memnag bukan dia.. kebetulan kucen kami yang bernama adik a.k.a Shiro tu menggaru2 dan menggigit bekas telur tu.. haaa.. terus dapat tangkap sape punya koje.. haaa haa haa..
So, dah tau sape punya koje.. ha3.. budak ni rupanya.. adeh.. si hidung hitam ni.. dah le suka bagi jatuh tong sampah, hangkut barang dari luar balconi bawak masuk dalam rumah, makan ayam bersepah, bagi segulung tisu terkoyak rabak.. haishh.. memang lain dari yang lain dia ni.. tapi tulah.. aksi kucen ni memang buat kita gelihati aje.. nak marah pun tak jadi.. hahaha.. 

Psst.. nampaknya lepas ni beli je telur, hari yang sama.. cuci dan masuk peti ais terus.. kalau tak, alamatnya jadi macam ni gak annti kot.. hahaha.. sib baik dia tak buat telur tu jadi bola dia.. adeh..!



Related Posts

4 ulasan:

  1. Alololo noty noty yeeee.. hehehe kann kak, suka tengok gerak geri kucing ni

    BalasPadam
  2. teringin nak bela T___T. tapi, kan. anak sy pernah kena gigit dgn tikus kat rumah neneknya. waktu tu sapu krim di kaki. cik ti tu betul2 gigit di tempat krim tu. aak kureng asam di situ. sampai berdarah menitik2

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New