Nuff

25 Julai 2014

MASAK LASAGNA DENGAN PEMANGGANG AJAIB

MASAK LASAGNA DENGAN PEMANGGANG AJAIB! | 
NAK RESEPI?? ---> KLIK SINI

Haaa.. ni lea dia Lasagna hasil buatan tangan Masterchef kat umah teman nih.. lazat giler.. bertuah rasanya teman dapat rasa masakan itali ni.. air tangan hubby lak tu.. sedap dan puas makan.. banyak tuuu.. kenyang sekenyang-kenyangnya.. burppp.. hee.. jom tengok rupa dia jomm.. scroll pleasee...
Yang ni harus lah ada tau.. kena beli yea! jangan takde lak.. kang tak jadi la Lasagna korang.. Harganya tak mahal mana pun.. dalam RM5.90 camtu.. dalam dia ada berkeping2.. (250gm)
Kalau guna Oven takyah pakai ni.. pakai je bekas aluminium tu kan.. tapi disebabkan kami pakai Pemanggang Ajaib ajo, makanya kenalah guna Aluminium Foil ni.. hehehehehe..murah je.. RM4.90
malam sebelumnya hubby siapkan dia punya sos.. sebab nak masak ni lama jugak.. 

tang potong memotong tu yang lama.. masak kejap aje katanya.. heeeee...Lupa nak snap gambo sos putih dia.. dah siap masak baru teringat ada satu gambo tak amik.. sos putih untuk lapisan dia selang seli dengan sos dalam gambo ni.. aiyakk.. nanti masak kali ketiga baru teman snap lain yea.. huhuhuhu..
Kami guna Pemanggang Ajaib ajo.. nak pakai Oven.. Oven lak takdo lagi.. hee.. but its Ok je guna Pemanggang Ajaib ni.. jadi jugak Lasagnia nya.. sodap!!
Taraaaa.. jadi camni akhirnya.. nampak menyelerakan .. kan!
Yang ni masa hari 1st hari tu.. comot sikit.. heee..
Taraaaa.. licinnnnn!! sedappp.. aishh.. untung dapat makan Lasagna hasil air tangan mr hubby maw2.. 

NAK RESEPI?? ---> KLIK SINI

Related Posts

10 ulasan:

  1. kalau beli kat pijahat mahal gilossss....buat sendiri berbaloi2 kan kak butangggg..... ??

    BalasPadam
  2. yup.. betui tu TunSha.. dah le mahal.. kecik lak tu.. tak puas makan..kan.. hik3..

    BalasPadam
  3. Wah...makanan garfield...hehe

    BalasPadam
  4. buat sendiri puas hati kan..dapat makan banyak

    BalasPadam
  5. salam. wuuu sedap ni..rasa nak try jugak..

    singgah sini sebelum bercuti raya esok hehe

    salam jumaat & selamat hari raya serta salam kosong kosong hee ^_^

    BalasPadam
  6. Wahh..sedapnya...Btw, silalah follow blog saya..saya dah jadi follower akak..hehe..tq...

    BalasPadam
  7. Untungnya encik hubby masakkan... dgn kasih sayang lagi... mmg harus la licin... hehehe

    BalasPadam
  8. Menarik resepi ni kak butang! Boleh cuba nanti.

    BalasPadam
  9. Kalau guna pemanggang ajaib berapa lama nak kena masak ?

    BalasPadam
  10. Salam akak button walahwehhh..haha
    Maaf, den nak tanyo ni, resepi nak buek sos tu ado tak kak.. Raso membuak2 amat dh ni nak mmbuek roti lasagna ehh.. Abam Nogori Sobolah

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New