Nuff

10 April 2015

Ayat AlQuran Penyembuh Sakit Kulit

Saja nak letak sini.. Biasalah.. Asik terlupa je.. Kalau dah tepek kat blog gerenti tak lupa dah kan.. Hemm.. 

Disebabkan kita yakin dan percaya setiap penyakit ada ubatnya.. Rasa ingin kembali sihat sepertu dulu tu masih berkobar2.. 

Untuk korang yang menghadapi masalah kulit seperti gatal2, ekzema, atau psoriasis.. Dah banyak berubat itu ini tapi tak mujarab dan tiada kesan? 

Bolehlah ikhtiar dengan cara amalkan doa dibawah ni lak yea.. Allah memberi penyakit..dan yakinlah bahawa Allah jugalah yang menyembuhkannya..
Surah Al-Anbiya'  Ayat 83
Surah Az-Zumar Ayat 23

Kalau tak pandai baca.. meh tengok Video kat bawah ni.. dengar betul-betul dan hafal yea.. cuba baca maknanya sekali lebih afdal.. semoga korang cepat sembuh.. Aaamiinnn... doakan teman sekali yea..

Video Bacaan Surah penyembuh sakit Kulit..


Yang ni teman share gak.. Cubalah tengok..


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK
klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page





Related Posts

4 ulasan:

  1. Terima kasih atas perkongsian doa ni.

    BalasPadam
  2. Terima kasih kongsikan doa ini, semuga dapat menyembuhkan dengan izin Nya.

    BalasPadam
  3. Dalam Al Quran memang ada pelbagai ayat yang menyembuhkan pelbagai penyakit tapi kita je malas belajar hehehehe

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2