Nuff

04 April 2015

GST (Versi Kucing Hidung Hitam)

Adik layan lagu GST.. Kalau buka je lagu ni.. dia mesti nak dok depan PC, bila tutup je.. dia terus bising ngiau-ngiau suruh pasang balik.. Aishhh.. sampai tertido depan PC dia dengor lagu GST ni.. dah macam lagu dia lak.. so, kami pun buatlah video ni.. huhuhu.. memang kelakar adik ni.. sambil nguap-nguap dia nengok video ni.. Kalau dah puas nengok.. dia pun turun lah.. takyah disiruh2 dah.. Haa.. jom kita tengok video GST (Versi Kucen Hidung Hitam A.K.A  Adik ni.. hahahaha) . comey je  Adik tu kepala toleh kiri kanan kan..
GST (Versi Kucing Hidung Hitam)


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 
Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



Related Posts

0 comments:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2