Nuff

04 April 2015

AISYAH - MIMPI - KUCING

Disebabkan teman suka lagu ni.. teman nak abadikan lagu ni dalam satu video yang featuring nya bebudak Tiga ekor ni ha.. iaitu Butang, Oyen dan Adik (Shiro).. hehehe.. dan motip sebenarnya video ini dihasilkan ialah untuk share dengan korang bagaimana kualiti kamera Sony RX100 yang kami gunakan untuk video ini..

Opss.. lupa lak.. videografernya ialah hubby miaw2 teman yang rajin melayan karenah sibulus 3 ekor ni ha.. ehehehehe.. jom la tengok jap video ni.. kot korang lum kenal mana satu Butang, Oyen dan Adik.. ehehehe.. Ok.. itu sahaja.. dengar lagu tu juga tauu.. tataaaaa..


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 



Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 
Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

Related Posts

2 ulasan:

  1. Aduhh..comel sgt kucing2 nya...mcm nak pelihara pula kucing. tp tu la, x rajin nak bg makan basuh berak semua...huuu

    BalasPadam
  2. Aishhhh geram ena tengok meow meow yang comel ni. Rasa nak gomol2 #catlover

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New