Nuff

05 April 2015

BEDAK SEPARUH... BOTOL


Harga sama.. Tapi kandungannya tak sama.. Pernah tak korang perasan menda ni? Hemm.. Teman sebelum ni tak memilih pun masa beli barang2 macam bedak ke atau sabun cecair dalam botol ke.. 

Sebab tak terfikirpun kandungan dalamnya ada yang banyak, ada yang sikit.. Ingatkan serata serupa je semua kan.. 

So.. Teman main ambil je.. Tapi satu je teman akan check.. Tarikh expirednya.. Haa.. Yang tu memang teman akan check.. Hohoho.. Takmo beli barang yang dah expired.. Tamau.. Tamau.. 

Haaa.  Pasni kalau nak beli barang macam bedak ke apa-apa yang dalam botol macam dalam gambo atas ni.. Perhatikan dulu kandungannya banyak mana yea.. 

Gambo :
Google

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

5 ulasan:

  1. bukan main lagi... aduiiii..
    lain kali kalau nak beli barang kena bawak mesin x-ray gamaknya.. :)

    BalasPadam
  2. akak selalu pg beli yg botol kecik je... tak penah lak nelek gini... lps2 nih kene telek betul2 lah jwb nyer... klu tak rugi je

    BalasPadam
  3. awat beza sampai macam tue..tak aci la

    BalasPadam
  4. WAH..kalau cam ni .. tiap kali nak beli kena telek2 la botol tu.. hmm ... :)

    BalasPadam
  5. Mmg mcm ni..Sya lama dah tau..kalau p beli brg mesti nak tgk paras kat dalam tu.. lagi² mcm brg yg boleh buka..konon nak bau,tp manalah tau tertumpah..lepas tu letak balik elok² supaya org x tau..kita beli dpt sikitlah

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2