Nuff

16 April 2015

Follower Instagram Yang Terpilih.. Janji ditunaikan..

Haha.. Abaikan gambar kat atas ni.. Takde berkaitan sebenarnya.. Saja je teman tepek kan kat entri ni.. Sebagai penyeri entri.. Hehe.. Dah menggagau cari gambar apa nak letak.. Alih-alih jumpa yang ni terus up terus lah.. Geeee.. 

Ok lah.. Entri ni ditujukan khas buat follower instagram Tengkubutang yang sudi singgah dan komen komen di instagram tengkubutang.. 

Dan pada hari tersebut.. (Tak ingat bila tarikh dah), teman ada janji nak promote instagram sape yang komen kat gambar yang teman up kat instagram Tengkubutang.. 

Haaa.. Hari ni teman tunaikan yea.. Sorry lambat..

Jom singgah dan follow 3 instagram yang terpilih ini.. Tq buat ketiga tiga nya.. 

Masmira Collection

Mama Qilariq

tupperware Owner Club



Kalau sudi follow instagram Tengkubutang
dan Follow insta ini juga --> MyOwnBizs




Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

Related Posts

2 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2