Hadiah Besday dari Ck Embun.. Mau Nanges! Terharu!
huhuhu.. ni entri Wordless Wednesday yang Ke -2 .. Teman dapat hadiah besday dari Cik Embun, Besday teman 28 Febuari ni.. tapi dah terima hadiah awal lak.. tq sayang.. haa.. cer teka apa didalam ni? huk3.. teman pun taktau apa dia.. jap lagi nak bukak.. nanti teman share dengan korang yea apa isi didalam.. buat cik Embun.. tq so much sayang! Love U! tak sangka, ingat jugak dia esday teman ni.. tQ..

Okeh.. ni nak promote sikit.. kepada sape2 nak beli Pritzel, coklat Daim, biskut lidah buaya.. dan macam2 yang sodap2 tu.. leh PM Embun Beauty House yea! atau PM terus FB Embun

12 Ulasan

  1. pasti dalamnya pritzel kan tb..wahh tahniah

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kak, wahh bertuahnya. taniah taniah...

    BalasPadam
  3. beruntung dapat adiah awal..
    bleh wat contest ni teka adiah..
    hehe

    BalasPadam
  4. wah apakah itu, cepat2 buka nak tau apa isi dalam,ha ha ha teman yang terlebih excited...

    BalasPadam
  5. Biskut lidah buaya peberet akk tu..sedapnya.

    BalasPadam
  6. tahniah sis...selamat hari jadi yer sis..

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah Tahniah TB.. Happy birthday.. :) :)

    BalasPadam
  8. alahai.. bestnya kak..tahniah.. murah rezeki akk kak.. :)

    BalasPadam

Catat Komen

Terbaru Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New