Nuff

19 Februari 2014

DAPAT HADIAH BIRTHDAY DARI CIK EMBUN!! TQ YUNK!

Hadiah Besday dari Ck Embun.. Mau Nanges! Terharu!
huhuhu.. ni entri Wordless Wednesday yang Ke -2 .. Teman dapat hadiah besday dari Cik Embun, Besday teman 28 Febuari ni.. tapi dah terima hadiah awal lak.. tq sayang.. haa.. cer teka apa didalam ni? huk3.. teman pun taktau apa dia.. jap lagi nak bukak.. nanti teman share dengan korang yea apa isi didalam.. buat cik Embun.. tq so much sayang! Love U! tak sangka, ingat jugak dia esday teman ni.. tQ..

Okeh.. ni nak promote sikit.. kepada sape2 nak beli Pritzel, coklat Daim, biskut lidah buaya.. dan macam2 yang sodap2 tu.. leh PM Embun Beauty House yea! atau PM terus FB Embun


Related Posts

12 ulasan:

  1. pasti dalamnya pritzel kan tb..wahh tahniah

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kak, wahh bertuahnya. taniah taniah...

    BalasPadam
  3. beruntung dapat adiah awal..
    bleh wat contest ni teka adiah..
    hehe

    BalasPadam
  4. wah apakah itu, cepat2 buka nak tau apa isi dalam,ha ha ha teman yang terlebih excited...

    BalasPadam
  5. Biskut lidah buaya peberet akk tu..sedapnya.

    BalasPadam
  6. tahniah sis...selamat hari jadi yer sis..

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah Tahniah TB.. Happy birthday.. :) :)

    BalasPadam
  8. alahai.. bestnya kak..tahniah.. murah rezeki akk kak.. :)

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New