FOLLOWER KE 2014 DI TAHUN 2014

Alhamdulillah.. terima kasih buat yang follow blog teman ni yea.. teman terharu sangat2.. ekceli semalam masa belek2 blog Tengkubutang dekat Note teman tu, tiba2 ternampak angka menarik ni.. dimana follower teman dah cecah 2014 (sekarang dah 2018) dalam tahun 2014, yea.. satu angka yang teman sendiri tak sangka leh cecah seramai tu.. syukur Alhamdulillah.. 

Terima kasih buat rakan2 Blogger yang baik hati yang sudi singgah dan komen serta follow blog teman yang tak seberapa ni yea.. Hope kita akan saling keep in touch sampai bila2 yea.. 

Bagi yang Follow blog teman dan teman masih tak follow korang balik, sila letak link blog korang kat bawah komen ni yea.. sebab teman dah jarang tengok chatbox tu, dan bercadang nak buang chatbox tu satu hari nanti.. so, kalau korang nak teman follow korang lik.. korang letak jea link korang kat komen bawah ni yea.. nanti teman follow balik yea.. 

Dan untuk melengkapkan entri special bagi teman ni, teman nak selitkan jugak blogger yang bertuah yang menjadi follower teman yang ke 2014 tu.. heee.. Blogger tersebut adalah pemilik Blog http://ainamallow.blogspot.com/ .. Jom Singgah dan follow blog kawan kita ni.. heeee... 

26 Ulasan

  1. wah tahniah... teman lama lagi ler nak capai...

    BalasPadam
  2. wahhhh...dah beribu2 follower dia. terbaiklah!

    BalasPadam
  3. tahniah.ai lambat lagi la nak cecah jumlah tu...huhuhuhu

    BalasPadam
  4. X kasi hadiah special ke kat follower bertuah tu? Hihihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau ikutkan memang nak kasi hadiah.. tapi nak buka blog dia pun tak bole.. taktau nape..

      Padam
  5. Sayangnya...blog bertuah tu xleh buka, hanya untuk invited readers jer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la.. teman pun pelik.. hari tu boleh buka.. ni teman sewndiri nak buka pun tak boleh? privacy ke blog blogger tu yea?

      Padam
  6. tahniah. teman jauh lagi nk ke angka 2. hihi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama