Nuff

05 Februari 2014

MAKEUP DAN PAKEJ PERKAHWINAN YANG DABOOM DARI GALERI PENGANTIN SHAZURA

Silalah jenguk dan LIKE Fanpage ni yea-->Galeri Pengantin Shazura
Buat kengkawan atau rakan Blogger yang sedang tercari2 pakej perkahwinan yang berbaloi untuk hari bahagia korang, boleh lea try jenguk2 Galeri ni yea.. masa teman kawen tahun 2012 ritu, teman di sponsor oleh Galeri Pengantin Shazura ni, Galeri ni milik anak sedara hubby teman, apa yang teman boleh katakan, servis diorang memang Tip Top, baju cantik2.. Pelamin cantik2.. Pakej2 lain terbaek sangat2.. Puas hati rasanya dengan servis yang diorang berikan.. mantoppp! heee...
Makeup dan persalinan by Galeri Pengantin Shazura
Yang paling teman suka.. makeup pun cantikk.. tak selopoh macam opera cina tu tauu.. memang cun sangat.. sentuhan makeupnya memang buat pengantin bertambah2 serinya tauu.. tak tipuuu.. betoii.. tapi tu lah, bukan semua yang boleh gi Galeri Pengantin Shazura ni sebab, Galeri ni terletak di kepala Batas, Pulau Pinang.. hu2.. teman pun hari tu fitting baju pun jenuh lea fikir camne gayanya kan.. last2 sampai jugak teman ke Pineng.. Apa2 pun.. teman memang suka dengan pelamin serta dekorasi semua2 lah yang ada masa kenduri kawen teman tu.. okeh.. sape2 yang buntu nak cari mana Butik2 atau galeri pengantin yang sesuai dan berpatutan serta cantik daboomm.. boleh lea try tengok FB Galeri Pengantin Shazura

Menyediakan Perkhidmatan Pakej Perkahwinan Dengan Harga Yang Berpatutan.
Contact Number : 017-479 5903 (Zura)
No 23 Jalan Jasa Taman Haji Ahmad Badawi Kepala Batas, 
13200 Pulau Pinang


Related Posts

5 ulasan:

  1. cantiklah dear, tapi teman dah terlepas...hik hik hik...

    BalasPadam
  2. hu2.. kan farah.. sekarang ni makin lama makin cantik pelaminnya.. ikut peredaran semasda kan.. yang kita punya dulu pun ok gak .. he3...

    BalasPadam
  3. ai ?jauhnya kat penang. hhuhu . syuk kat jb.

    BalasPadam
  4. bole la collaborate ngan kami di KL ni. hehehe

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New