KULIT PUTIH CERAH BERSINAR DENGAN SNOWYGLO SWIZON


KULIT PUTIH CERAH BERSINAR
DENGAN SNOWYGLO SWIZON 


Hai korang.. hari ni TB nak bercerita sedikit tentang produk whitening (minuman) yang dikeluarkan oleh Swizon iaitu sebuah company yang mempunyai target untuk menghasilkan produk memutihkan kulit dengan menggunakan 100% ingredient yang Asli.

SnowyGLO Swizon di Formulasikan 
Menggunakan 100 % Bahan Semulajadi Tulen 

Formula yang mereka gunakan terdiri daripada 100% bahan semulajadi tulen, dengan kebanyakannya terbukti berkesan menjaga kesihatan dan kulit tanpa cela. Ekstrak botani semulajadi yang digunakan, diproses dengan teknologi pengekstrakan teratas terkini, untuk mengekalkannya pada tahap yang optimum, sementara untuk memastikan semua nutrien sempurna terkandung dalam setiap produk mereka .


SnowyGLO Swizon

Haa.. Gambar dibawah ni laa Produk memutihkan kulit (minuman) yang TB ceritakan tu iaitu SnowyGLO Swizon..  SnowyGLO Swizon ni bagus tau sebab ia bukan sahaja boleh bertindak mencerahkan kulit kita agar nampak lebih Putih dan bersinar malah ia juga boleh mengubah kulit menjadi licin, muda, cantik tanpa sebarang kesan sampingan.



7 Fungsi Hebat SnowyGLO Swizon untuk memulihkan kulit kita dalam  tempoh masa yang singkat :

  • Memutihkan / Mencerahkan
  • Melembapkan kulit
  • Membentuk Kulit Yang Lembut 
  • Menyegarkan Kulit
  • Meremajakan Kulit
  • Imunisasi Pada kulit






Hai korang.. hari ni TB nak bercerita sedikit tentang produk whitening (minuman) yang dikeluarkan oleh Swizon iaitu sebuah company yang mempunyai target untuk menghasilkan produk memutihkan kulit dengan menggunakan 100% ingredient yang Asli. . . SnowyGLO Swizon di Formulasikan Menggunakan 100 % Bahan Semulajadi Tulen Formula yang mereka gunakan terdiri daripada 100% bahan semulajadi tulen, dengan kebanyakannya terbukti berkesan menjaga kesihatan dan kulit tanpa cela. . . Ekstrak botani semulajadi yang digunakan, diproses dengan teknologi pengekstrakan teratas terkini, untuk mengekalkannya pada tahap yang optimum, sementara untuk memastikan semua nutrien sempurna terkandung dalam setiap produk mereka . . . 7 Fungsi Hebat SnowyGLO Swizon untuk memulihkan kulit kita dalam tempoh masa yang singkat : . . Memutihkan / Mencerahkan Melembapkan kulit Membentuk Kulit Yang Lembut Menyegarkan Kulit Meremajakan Kulit Imunisasi Pada kulit . . TB nak start consume selama sebulan.. jom tengok hasilnya nanti yea... . . #SnowyGlo #Swizon #SnowyGloSwizon #SwizonSnowyGlo #putihcerahsatubadan #love
A post shared by TENGKUBUTANG (ღ˘⌣˘áƒ¦) (@tengkubutang) on

SnowyGLO Mengandungi 11 Bahan Aktif


Swizon, SnowyGLO, dirumuskan dengan menggunakan 11 bahan semulajadi aktif, terkenal dengan menjaga kulit yang sempurna, dan meningkatkan kualiti dan kesihatan kulit untuk seluruh tubuh. Ia sangat berkesan dalam menghapuskan masalah kulit dan ketidaksempurnaan seperti bintik-bintik, warna kulit yang tidak sekata, bintik hitam, kerosakan kulit akibat cahaya matahari UV, pigmentasi hiper dan bintik-bintik penuaan .


Ekstrak Sakura


Sangat berkesan dalam Pemutihan Kulit. Ekstrak Sakura terkenal dengan keupayaan untuk menghalang pembentukan Melanin dalam kulit dan membiarkan kulit menjadi WHITE dan SHINE.



Ekstrak Delima


Aktifkan dan Merangsang pertumbuhan semula sel kulit dan biarkan kulit menjadi PUTIH dan SHINE. Ia berkesan untuk mengatasi masalah kulit kering, bintik hitam, jerawat dan garis halus.



Tremella Fuciformis


Hidrat yang terbaik untuk mengekalkan kelembapan pada kulit, dan menjadikan kulit lebih muda, lembut dan berseri.

Lemon


Lemon mengandungi tahap vitamin C dan antioksidan yang tinggi, adalah sumber terbaik untuk mencerahkan kulit. Ia juga membantu mengetatkan kulit dan membiarkan kulit kita kelihatan licin tanpa kedut.

Ekstrak Aloe Vera


Aloe Vera kaya dengan pelbagai nutrien, sangat berkesan untuk mengekalkan keindahan kulit dan menyelesaikan masalah kulit seperti kerengsaan, kemerahan, luka dan sebagainya.

Astaxanthin


Ekstrak dari alga. Dikenali sebagai salah satu antioksidan paling hebat di dunia. Sangat berkesan untuk mengekalkan kulit muda, dan mengelakkan kesan penuaan pada kulit. Ia juga melindungi kulit daripada cahaya matahari UV.
Ekstrak Curcumin


Curcumin adalah bahan aktif dalam kunyit. Ia meningkatkan regenerasi sel kulit dan anti-keradangan kulit.

Ekstrak Zaitun


Hilangkan toksik dalam badan, dapat menyelesaikan kerosakan kulit tahun, termasuk tanda-tanda penuaan dan menjadikan kulit sihat dan muda.

Ekstrak Yis


Ekstrak ragi kaya dengan protein, asid amino, karbohidrat, vitamin dan mineral. Adalah penting untuk mengekalkan kesihatan kulit.

Acai Berry


Acai Berry dapat menguatkan sel-sel kulit, dan pastikan ia berfungsi dengan baik untuk melawan lingkungan yang tercemar.

Vitamin C

Vitamin C sangat penting bagi tubuh untuk membina sistem imun kulit, dan memastikan kulit sentiasa sihat.


Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit, Terutamanya :








Mengapa memilih SWIZON SnowyGLO?
  1. Semua bahan adalah semulajadi.
  2. Keberkesanan yang terbukti. (Dibuktikan daripada kajian klinikal.)
  3. Delicious, mudah dibawa dan makan / minum.
  4. Jaminan kualiti.
  5. Tanpa apa-apa kesan sampingan.





Hai korang.. TB dah consume SnowyGLO Swizon ni selama 2 minggu dan apa yang TB boleh katakan, ada perbezaan sebelum TB consume dan selepas.. tona Kulit nampak lebih sekata dan muka nampak lebih cerah dari sebelumnya... kulit badan pun nampak smooth je.. sebelum ni nampak macam ber belak2..haha..tau maksud berbelak2? alaa.. macam kulit tak sama rata tu.. sini gelap situ cerah.. . . TB sukakan ini kerana ia adalah produk memutihkan kulit dengan menggunakan 100% ingredient yang Asli. . . SnowyGLO Swizon di Formulasikan Menggunakan 100 % Bahan Semulajadi Tulen Formula yang mereka gunakan terdiri daripada 100% bahan semulajadi tulen, dengan kebanyakannya terbukti berkesan menjaga kesihatan dan kulit tanpa cela. . . Ekstrak botani semulajadi yang digunakan, diproses dengan teknologi pengekstrakan teratas terkini, untuk mengekalkannya pada tahap yang optimum, sementara untuk memastikan semua nutrien sempurna terkandung dalam setiap produk mereka . . . 7 Fungsi Hebat SnowyGLO Swizon untuk memulihkan kulit kita dalam tempoh masa yang singkat : . . Memutihkan / Mencerahkan Melembapkan kulit Membentuk Kulit Yang Lembut Menyegarkan Kulit Meremajakan Kulit Imunisasi Pada kulit . . Jom tengok hasil selepas sebulan TB consume.. tengok hasilnya nanti yea... . . #SnowyGlo #Swizon #SnowyGloSwizon #SwizonSnowyGlo #putihcerahsatubadan #love
A post shared by TENGKUBUTANG (ღ˘⌣˘áƒ¦) (@tengkubutang) on


Pengalaman TB selepas TB consume SonwyGLO dalam masa sebulan :

Oklah.. Hari tu TB share dekat Instagram yang TB dah consume selama 2 minggu.. tetapi masa tu hasilnya belum ketara lagi.. baru nampak perubahan sedikit.. Almaklumlah, kulit TB ni bukan semulajadi cantik.. So, yang mana parut-parut dan noda jerawat tu agak lambat sikit lah nak reda tapi memang menampakkan hasil yang  TB mahukan..


Yang penting, kulit makin cerah, makin moist dan kulit sekata seluruh badan..


View this post on Instagram

Hai korang.. Nak tahu apa perubahan pada kulit TB setelah consume SnowyGLO Swizon ni selama sebulan? Jom baca review TB di www.tengkubutabg.com . TB suka sangat SnowyGLO Swizon sebab ia adalah produk memutihkan kulit dengan menggunakan 100% ingredient yang Asli. . . SnowyGLO Swizon di Formulasikan Menggunakan 100 % Bahan Semulajadi Tulen Formula yang mereka gunakan terdiri daripada 100% bahan semulajadi tulen, dengan kebanyakannya terbukti berkesan menjaga kesihatan dan kulit tanpa cela. . . Ekstrak botani semulajadi yang digunakan, diproses dengan teknologi pengekstrakan teratas terkini, untuk mengekalkannya pada tahap yang optimum, sementara untuk memastikan semua nutrien sempurna terkandung dalam setiap produk mereka . . . 7 Fungsi Hebat SnowyGLO Swizon untuk memulihkan kulit kita dalam tempoh masa yang singkat : . . Memutihkan / Mencerahkan Melembapkan kulit Membentuk Kulit Yang Lembut Menyegarkan Kulit Meremajakan Kulit Imunisasi Pada kulit . . Jemput baca entri TB di blog www.tengkubutang.com ye.. . . #SnowyGlo #Swizon #SnowyGloSwizon #SwizonSnowyGlo #putihcerahsatubadan #love #wrldhealthzz
A post shared by TENGKUBUTANG (ღ˘⌣˘áƒ¦) (@tengkubutang) on

Haa.. korang nak tau tak apa rasa SnowyGLO ni? hehe.. Rasa SnowyGLO ni seperti lemon, SnowyGLO ni didatangkan dalam bentuk serbuk, ada 2 cara untuk consume SnowGLO.. Samada korang boleh tuangkan terus kedalam ke dalam mulut atau campurkan dengan air suhu bilik 100ml. Ikut mana yang mudah.. senangkan!

SnowyGLO ni sesuai diamalkan setengah jam sebelum waktu makan, atau 1 jam selepas waktu makan.

Benefit lain yang korang akan dapat selain ia dapat mencerahkan kulit ialah, ia boleh melembabkan kulit, mengurangkan dark spot, kesan penuaan , mengurangkan bintik, kulit menjadi lebih bersinar. Aktifkan faktor pemutihan, pembaikan sel kulit.

Berapa kotak perlu diambil untuk mendapatkan kesan yang dimahukan? Haaa.. itu bergantung kepada setiap individu dan keadaan kulit pengguna. Sesetengah mungkin melihat kesan secepat 4 hari, sesetengah mungkin mengambil masa beberapa minggu. Tetapi, biasanya, jika mengikuti jadual, akan melihat peningkatan kulit yang jelas dalam masa 1 bulan.

Masa Period or datang bulan pun boleh minum tau.. so jangan risau ye.. sebab ia mengandungi ingredient yang sesuai untuk diminum ketika Menstrual period .

Oh ya.. kalau korang ada ambil produk detox, tiada masalah untuk teruskan ambil produk detoks tu semasa consume SnowyGLO ni, cuma disarankan untuk minum secara berasingan. Katakanlah, jika minum detoks pada waktu pagi, maka sebaiknya minum SnowyGLO semasa petang, atau sebaliknya.

Bagi Ibu-Ibu pula, semasa mengandung atau tengah bf anak, TB sarankan adalah lebih baik mendapatkan nasihat daripada doktor sebelum mengambil SnowyGLO ni yea..

Haaa.. apa yang TB suka tentang SnowyGLO ni ialah ia boleh di consume oleh mereka yang ada sensitive skin.. itu yang buat TB rasa tertarik sangat dengan produk ni..



Selama mana korang kena teruskan minum SnowyGLO ni? selama-lamanya kah? hehehe.. Jawapannya.. Selagi korang belum mencapai kesan yang korang inginkan lah, Haaa.. bila dah dapat hasil yang korang nak.. korang dah boleh kurangkan / menghentikan minum. Tetapi, mesti ingat kena jaga jugak kulit tu, pakai semua produk yang berfungsi pencegahan UV cahaya matahari yang diperlukan. baru la kecerahan kulit tu terjaga berpanjangan..




Haa.. kalau korang berminat nak dapatkan SnowyGLO ni, korang bolehlah layari :






















17 Ulasan

  1. menarik jugak nih, lagi2 di usia yang nk masuk 40 an nih... kulit pun dah tak anjal macam dulu

    BalasPadam
  2. Nampak bagus supplement ni. Dah meningkat usia ni kita memang kena ambil makanan tambahan untuk tubuh badan kita. Yaya pun nak cantik dan sihat ^_^

    BalasPadam
  3. memang bagus ambil suplemen tambahan untuk kesihatan diri jugak.bestnye,orang kulit sensitive pun boleh consume.

    BalasPadam
  4. Produk yang berasaskan dari bahan semulajadi sememangnya menjadi pilihan ramai wanita. nampak produk ni bagus sebab sesuai dengan kulit sensitif kan...mesti rasanya kaya dengan rasa buah- buahan kan?

    BalasPadam
  5. Produk berasaskan bahan semulajadi memang elok untuk digunakan oleh semua pihak. Rawlins harap harganya berpatutan agar lebih ramai boleh menggunakannya

    BalasPadam
  6. Yang pasti para wanita akan menyukai artikel sebegini. Kerana kecantikan sememang tidak dapat dipisahkan dengan wanita

    BalasPadam
  7. Sesuai le untuk sis ni, maklum umur pun dah separuh abad, banyak dah kedut n kendur sana sini..hehehe. Nak kena cuba ni

    BalasPadam
  8. Menarik ni. Product kosmetik Dan kecantikan ni kalau berkualiti Dan harga berpatutan, pasti ramai akan beli.

    BalasPadam
  9. Menarik produk macam ni dari bahan-bahan organik sangat baik untuk tubuh badan dimasa akan datang..bagus untuk dicuba.

    BalasPadam
  10. Kita pun nak kulit putih gebu gebas lah macam ni hehehe boleh ker kalau orang laki yang kulit dah keras kematu nak putih wakakakak. Tapi bagus produk ni guna semua bahan semulajadi hurmmm menarik..

    BalasPadam
  11. wah bagus produk ni..kandungan dia bagus..:)

    BalasPadam
  12. Sedap tak rasa dia? Produk Qiss minum sebelum ni pun dah habis. Boleh cuba yang ni pulak. Senang nak bawak ke mana-mana kan sebab packaging dia comel.

    BalasPadam
  13. Wow macam menarik je produk ni. Sebab 100% guna bahan natural tu. Mesti rasa lebih yakin nak consume produk ni. Sekarang dah ramai yg aware dgn bahan2 dlm sesuatu produk. So mesti ramai yg berminat nak cuba Snowglo Swizon ni kan..

    BalasPadam
  14. Berapa harga produk snowyglo ni yer. Nk juga cuba sebab kita nak putih gebu jugak. Dah makin gelap kena panas ni

    BalasPadam
  15. agak elok produk macam ni bila mana ianya sesuai dengan kita. tapi awas untuk mereka yang pernah ada cyst. perlu lebih berhati hati.

    BalasPadam
  16. wow! syoklah dapat kulit putih bersih cantik mulus TB

    BalasPadam
  17. Wahhh boleh cuba nie. Lepasnie mesti kulit lebih cerah dan glow2 gituhh. Muka nie dh lah kusam je. Bolehlah cuba ikhtiar dgn guna produk nie

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama