Nuff

06 Mei 2014

DOA UNTUK ANAK DIDALAM PERUT

Buat Rakan Blogger yang bakal menimang cahayamata.. heee.. Shiela Salim, Sya mimi, dan sesiapa saja lah.. meh baca ni untuk baby korang.. heee.. semoga selamat melahirkan baby yang comel dan sihat.. Aminn..

"Ya Allah peliharakanlah anakku selama ia berada didalam perutku, 
dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, 
tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, 
penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. 
Ya Allah rupakanlah dan bentukkanlah dia yang ada di dalam perutku dengan rupa yang baik, 
dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu.

Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. 
Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal.
Ya Allah panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, 
baguskanlah suaranya untukmembaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, 
dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam"..
amin

Related Posts

4 ulasan:

  1. bagus nie..hehe..kita dah lepas jer..tak sabar nak tunggu habis pantang.....Sheila Salim dah tak lama lagi tuu..semoga dipermudahkan..

    BalasPadam
  2. nak bagi kawan saya baca doa ni la

    BalasPadam
  3. doa seorang ibu baik diamalkan..:)

    BalasPadam
  4. saya juga bakal ibu..thanks yer..nak cuba amalkan.. =)

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New