Nuff

26 Mei 2014

SAMSUNG CANISTER VACUUM CLEANER

Haaa.. hari tu hubby teman belikan Vacuum ni untuk teman, dia kata kesian tengok teman terbongkok2 menyapu karpet yang berhabuk dan berpasir tu dengan penyapu lidi.. So, dia ajak teman gi nengok Vacuum kat Seng Heng.. 
Mula2 berkenan dekat Electrolux punya brand tapi pastu ternampak lak watt dia cuma 1600 aje berbanding Samsung ni.. pastu kotak untuk habuk untuk Electroluxtu kecik jea tapi yang Samsung punya beso.. ho2.. so, terbekenanlah yang Samsung ni.. lagi pun lagi power dari yang Electrolux tu.. 2000 watt.. 
 
Sampai je kedai, laju dan rakus je teman buka kotak Vacuum tu.. heeee.. 
ni lah rupa Vacuum tu.. hu2.. sonang koje teman ..  
TQ buat my hubby sayang.. rupanya dia perhati jugak kita susah buat koje yea.. heee... ekceli hubby dah lama nak belikan Vacuum tu tapi teman jea rasa masih boleh buat manual je.. bukan susah pun nak sapu2 ni.. pastu kedai pun bukan beso mana pun.. sambil wat koje tu, leh exercise lagi kan.. hu3.. Tapi ada jugak teman cakap "kalau takde tak ngape, tapi kalau ada tu Alhamdulillh"... heeee...
 
heee.. kelebihan Vacuum ni..tengok le gambo atas ni.. haaa.. teman punya pendapat selepas menggunakan Vacuum ni, teman puas hati la.. cuma pelik nape macam ada keluar debu sikit dekat luar Vacuum tu.. terasa macam nyesal tak pilih Electrolux pun yea.. hahahaha.. aishh.. bersyukurlah butang oiii.. yg ni dah OK dah.. ni sebab dah terlampau taksub dengan Electrolux tu, tu yang nak Electrolux aje walaupun ada yang lebih bagus dari tu.. kannn.. ha3.. Psiko betul!

Note : Beli pada 11/05/2014
Harga : RM374
Waranty : 11/05/2014-09/05/2016 (2 tahun)
= Rosak Tukar Baru =

Related Posts

5 ulasan:

  1. hilang satu beban keje manual tu..hihi

    BalasPadam
  2. oooo best best.tanda sayang tu ;p tp xper kalau vacum tu rosak jgn sangka sayang pun rosak jugak tauuu hehehe ;p

    BalasPadam
  3. bestnya..macam nak beli vacuum baru sbb yg electrolux ni dh rosak

    BalasPadam
  4. ahahaha kelakar je baca :D

    tatau pun cara nak pilih vacuum cleaner camana.. rasa apa yg Tengku Butang cakap mcm tips je :D

    lagipun buat masa nih tak bguna lagi mende2 nih XDD ahaha

    anyway untungnya dapat hadiah :) hehe

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New