Nuff

29 Oktober 2013

RESPEK RELAKS RESPON - 3R TV3

siapakah Hos terbaru 3R musim ini? heeee...
BACA SINI --> RELATED POST
Heeeee.. sape kat sini peminat Rancangan 3R suatu ketika dulu?? Haaa.. sape yang tak ingat tu memang tak nengok lea tu.. heee.. bagi yang tak pernah nengok meh teman citer serba sedikit.. heee.. Rancangan 3R ni ialah Rancangan wanita / gadis/ perempuan yang dulu selalu ditayang setiap 6.30 petang di TV3 hari Ahad. 

Teman suka giler nengok rancangan ni sebab cara penyampaian diorang berkesan sangat2.. rancangan berbeza dengan rancangan informasi yang dah biasa ada kat TV.  Informasi yang disampaikan dalam 3R adalah simple,  praktikal dan sangat berkesan.  Cara penyampaian pun sangat menarik kerana hos-hos itu sendiri yang akan melakonkan watak2 untuk meyampaikan mesej dengan lebih jelas.. ini membuatkan kita lebih faham isi kandungan yang ingin disampaikan. 

 Topik-topik yang disampaikan juga amat menarik. ada yang tentang persahabatan,  cinta,  perkahwinan dan macam-macam lagi isu yang terdengar disekeliling kita sebagai wanita / gadis / perempuan. 

Dan jangan tak tau yea.. LELAKI pun suka tengok 3R.  Rancangan ni dah dihentikan lebih kurang 4 tahun lamanya.. teman ingatkan dah takdelea sambungan untuk musim terbaru.. frust jugak lea kan.. sampailea dah tak seREMAJA dulu, masih nak nengok gak rancangan tu kannn.. heeeee.. tapi kan.. baru-baru ni teman dapat tau 3R nak bersiaran semula!!!! haaaa.. semuanya teman baca kat blog 3R.COM.MY

Lupa lak.. Program 3R musim ini lebih membincangkan isu-isu golongan remaja tapi kalau korang nak x remaja nak nengok pun apasalahnya kann.. xde had umo dan limitasi nak nengok TV puunnn.. huk2..
sebelum tu meh kita nengok gambo Hos 3R yang sebelum ni.. he2..
3R pernah membariskan Low Ngai Yuen (Yuen), Kartini Ariffin (Tini), 
Rafidah Abdullah (Rafidah), Azah Yasmin Yusof (Azah) 
dan sorang lagi yang xde dalam gambo.. Celina Khor (Celina) 
selepas 4 tahun senyap sunyi je, tengok2 ada announce 
Ujibakat sebagai Hos 3R yang lebih dikenali sebagai "PROJEK 3R"  
tapi DAH TAMAT PUN.. (teman pun x pasan pasal Ujibakat ni..)
just nengok kat website 3R.. iaitu entri bertajuk PROJEK 3R
syarat2 untuk menjadi Hos 3R... heeee.. teman out terus.. 
self confident rendah sikit..hik3..dah lepas pun, xyah citer hokeh...
Selepas ujibakat dan pemilihan dibuat..Nasib menyebelahi
 Amirah, Dayah dan Yvonne, haaaa.. mereka bertiga lah 
yang bertuah untuk meneraju musim terbaru 3R!!
syoknye demee kann.. heee.. hope deme punya stail mengacara 
best lea hendaknye yeaa..! lagi gambo deme.. nengok lea kat bawah ni yea.. 
Lawo-lawo kan hos nya.. heee... opss.. lelaki! 
Nampak macam berminat je.. hi3
 
Musim terbaru 3R yang menampilkan trio hos yang berjaya dalam pencarian hos 3R 2013 telah mula bersiaran selama 13 episod pada 20 Oktober 2013, setiap hari Ahad jam 7.30 malam.

So, jangan lupa yea nengok deme pada hari setiap Ahad pukul 7.30 malam di TV3.
Jangan lupa gak singgah FB 3R-->KLIK SINI
dan tengok 3R punya Youtube --> KLIK SINI

hE2.. Teman x sabo nak nengok Puteri Awani dalam episode ke-8 3R nanti.. heee..
tau sape Puteri Awani? KLIK SINI untuk baca.. =)

Related Posts

8 ulasan:

  1. bukan ke dulu ada citer 3r ni kt tv 3 ?? :D

    BalasPadam
  2. asalkan program tu bermanfaat , saya kakan tonton wpun bkn utk usia saya . musim sblm ni , saya tak lepas follow ... teringat kata2 rafidah ... saya pun x faham . saya cuma baca skrip jer ...

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Santai rancangan ni.. dulu sy pun suka tengok juga. Thanks sharing :)

    BalasPadam
  5. Selalu sangat masa zaman sekolah tengok rancangan ni dengan family,,,, tapi sekarang ni jarang dah sebab sambung study,,kalau ada masa time cuti sempat la luang masa ngan mak dan abah... rindu banget~ :(

    BalasPadam
  6. Memang dah sampai masa untuk ditukar kepada remaja yang lebih agresif dan sesuai masa. Yang lama tu ramai yang dah kahwin dan bertukar status. Dah jadi penerbit pun ada. Apaapun tetap suka depa semua tu esp. Rafidah yang berbakat besar!

    BalasPadam
  7. baru2 ni ada tengok rancangan ni ..
    psl keganasan terhadap wanita ..
    yg depa buat lakonan laki yg garang direstoran ..
    nak tengok respon dari org awam ...

    cuma seorg india ni jer yg respon bila dia pegi kt meja yg laki tu garang dengan awek dia..
    yg lain2 kadar tengok jer

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2