DOA-DOA UNTUK IBU MENYUSUKAN ANAK

DOA-DOA UNTUK IBU MENYUSUKAN ANAK

Salam.. apakhabar semua, hari ni teman nak berkongsi doa untuk para ibu yang menyusukan anak, dalam ramai kawan2 teman yang dah kawen rata2nya tiada masalah menyusukan anak diorang, namun dalam ramai2 tu terselit jugaklah berberapa orang yang menghadapi masalah kurang susu, mungkin jugak disebabkan pemakanan diorang, mungkin jugak sebab genetik.. ada jugak tau macam tu.. hemm.. sudah semestinya ibu2 nak kan terbaik untuk anak diorang kan.. kalau boleh nak menyusukan anak sampai umur 2 tahun.. tapi apakan daya x sampai setahun pun susu dah tak berapa nak ada.. hemm.. 

Walaupun begitu, zaman sekarang ni dah ada macam2 suplimen untuk bagi susu banyak dah, antaranya susu protein ESP Shaklee kalau amalkan satu set untuk tambah susu lagi bagus..  adik teman sendiri amalkan produk dari Shaklee ni.. memang terbaek lah.. adik teman pun jadi dealer produk Shaklee ni, so kalau ada sape berminat leh PM FB dia di Gina Kojuji's house yea, jangan risau.. harga yang dia bagi amat murah.. harga ahli.. dia kata just bayar harga barang n kos post jea.. harga yang korang beli dia x amik untung pun.. tapi just dapat bonus kat dia lea bila dia dapat jual banyak kan.. 

Selain tu, disamping amalkan set tambah susu ni, teman sertakan sekali DOA UNTUK IBU MENYUSUKAN ANAK ni.. sebelum susukan baby korang, bacalah ayat ni yea.. baca bila2 pun bole, baca dengan yakin dan ikhlas...

"Ya ALLAH...permudahkanlah segala urusan kehidupanku, banyakkanlah susuku untuk bayiku, dan permudahkanlah perjalananku untuk menyusukan anakku agar menuruti segala yang telah Engkau syariatkan...AMIN..."

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Doa2 lain... boleh jugak..



Nota : teman lum lagi mengandung n berbaby, tapi bila sahabat2 mengadu kekurangan susu, teman rasa nak bantu diorang dengan apa yang teman tahu. kalau sahabat2 teman happy, teman pun happy sama.. 

14 Ulasan

  1. Terima kasih banyak... Semoga murah rezeki kita bersama ... Insyaallah

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. tQ Crew Fathi... kita share apa yg kita tahu dengan yang lain.. nanti yang lain pun akan buat perkara yang sama ngan kita.. kan..

      Padam
  3. Assalamualaikum wbt...
    Sister, tapinya Prof. Hatta dari HUKM memang pesan dengan tegas JANGAN ambik shaklee utk banyak kan susu... ada kesan sampingan... tapi iols tak sempat dengar... boleh tolong dapatkan pros n cons ttg shaklee ne sister? kot2 ada kesan sampingan?

    tqvm...mucho gracias.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. o yeke? x pernah denagr lagi pasal tu.. sebab setahu teman shaklee ni bukan ubat, tapi suplemen untuk kesihatan, kalau makan ikut dos xde menjadi masalah.. maybe yang masalah tu makan terlebih dos kot.. hu2.. apa2 pun nanti bagi link tu yea.. nak baca jugak.. heee.. thanx =)

      Padam
  4. bagus share mcm nie.. setaip yg baca dan yg amalkan.. tenku butang akan dapat pahala :D

    BalasPadam
  5. sy xboleh nk komen lebih2 hehehe

    BalasPadam
  6. thanks for sharing..tb blom kawen so gud info la pasal ni ;)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama