Related Post -->MURAH REZEKI
Menang Hadiah No. 2 dari Beautilicious E-shoppe
 Menang hadiah --> Set Rumpai Laut.. yeayyy!!

Barang dah sampai petang semalam.. fuh, nasib baik ada kat umah.. x budget 
pun hadiah sampai secepat ini! thanx yea kepada sponsor GA berkenaan! heee.. paling best 
bila sepatutnya dapat satu barang jea, tapi bila buka parcel tengok2 ada DUA barang.. 
hu2.. Pure Marine Collegen dan Bedak Tanaka..  yeay!! tQ yea! 
ni bedak Tanaka nya.. heee.. teman simpan dulu, sebab sekarang pun 
tengah pakai yang kaler hijau tu.. 

tQ sekali lagi kepada Sponsor GA
tQ jugak kepada Penganjur GA


dan semalam jugak teman dapat Topup Maxis RM10 dari Mysara Ab Rahman , 
tQ Mysara!! =) .. hari tu menang topup RM10 dalam Bravo Giveaway by Ieyra Ghani

27 Ulasan

  1. Wah tahniah.. semoga bertambah murah rezeki ye.. amin :)

    BalasPadam
  2. murah rezeki tenku butang hehe..

    BalasPadam
  3. kita dapat hadiah sama jugak =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ho2.. ada dua org pemenang kan.. Maisarah lea sorang lagi tu yea.. heee.. tahniah!

      Padam
  4. congrats! tumpang gembira org tu murah rezeki...

    BalasPadam
  5. tahniah kak
    yumida dgr testimoni bedak tanaka ni bgs..mmg mujarab

    BalasPadam
    Balasan
    1. ho2.. betul tu yumida, teman skrg pakai bedak tanaka yang hijau tu.. memang kecutkan jerawat tau..sejukkk jea.. hu2

      Padam
  6. ganjaran bagi yg rajin sokong sesama blogger ...

    BalasPadam
  7. tahniah kak, murah rezeki akak :)

    BalasPadam
  8. hai tenkuButang..done follow 1436..
    tahniah menang hadiah..
    keep in touch http://sharetogether13.blospot.com

    BalasPadam
  9. Tahniah Tengku Butang, moga rezekinya terus bertambah.

    BalasPadam

Catat Komen

Lebih baharu Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New