Nuff

11 Oktober 2013

Segmen TeamFollowback Tanpa Blogwalking by FafaKyraa

KLIK BANNER UNTUK JOIN!!
Segmen TeamFollowback Tanpa Blogwalking by FafaKyraa

Jom join Segmen ni jomm! Mudah dan senang jea!!
Syarat-syarat :
  • Buat satu entry "Segmen TeamFollowback Tanpa Blogwalking by FafaKyraa" -letak banner kat entry dan linkkan ke entry ni.-"
  • sertakan BLOG ID korang. Nak tahu macam mana nak ambik ? Tengok tuto INI
  • Letak jumlah followers korang * yang sekarang punye * Suka hati la nak printscreen ke, hape ke, janji letak sebijik kat situ. Bagitau target korang.
  • Letak link entry korang kat dalam kotak komen. Bukan link blog ! Tapi link entry yewww !!
  • Segmen ni tamat pada bila-bila masaYang pentingnya lepas PMR neh. Ok. Dalam bulan December or Jan :D So apa tunggu lagi ? Meh la join ! 
  • Jumlah Follower terkini..1426
    Target : 1500

    BLOG ID : =8052595482704628518#

Related Posts

10 ulasan:

  1. Assalamualaikum kak tengku. good luck ya! semoga murah rezeki akak :)

    BalasPadam
  2. selamat bersegmen yer sahabatku...

    BalasPadam
  3. Slmt bersegmen.. semoga terus sukses ye :)

    BalasPadam
  4. Segmen tamat. Maaf ye kalau langsung tak dapat capai target. Ni first try. Anyway. Selamat berkenalan :) http://cikfafasweet98.blogspot.com/2013/10/segmen-teamfollowback-tanpa-blogwalking.html

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New