Nuff

29 Oktober 2013

UCAPAN DOA UNTUK PENGANTIN BARU!

UCAPAN DOA UNTUK PENGANTIN BARU

"BARAKALLAHU LAKA WA BARAKA A'LAIKA 
WA JAMA' BAINAKUM FI KHAIR"

“Semoga Allah memberkahimu dan memberkahi atasmu serta mengumpulkan 
kamu berdua dalam kebaikan“.

(HR. Shahih Tirmidzi 1/317) 

Sana sini dengor ramai giler akan mengadakan kenduri kawen November ni kan.. termasuk lea rakan blogger kita yang dua orang tu.. huk2.. teramat sedih tak dapat nak tengok Blogger Mimi dan Blogger Anis kawen.. frust sangat2.. tapi nak buat camne kan.. tak kan teman nak tinggalkan en. hubby sengsorang kat KL ni, kesian dia.. dah lea dia tengah bz nak buat pre-order barang motor lak November ni.. dah sah2 makan minum dia tak terurus nanti.. silap2 tak makan sampai ke malam.. tau sangat hubby teman ni.. 
kalau dah bz sangat2.. dia akan lupa masa rehat dia..

Pastu mula jatuh sakit.. demam dan sakit perut sebab tak makan.. huuu.. teman tak sampai hati nak tinggalkan dia sengsorang.. walaupun tahu dia bole masak sendiri, boleh basuh baju sendiri, boleh buat semua sendiri sebab sebelum kawen pun dia memang buat semua tu sendiri kann.. tapi teman still x sampai hati nak balik ipoh sengsorang.. aduh.. gini lea jadinya bila dah bersuami/berkahwin.. keutamaan harus kepada suami.. yelah, dimana ada suami.. disitulah kita jugak..(kecuali hubby outstation xleh nak kata pa)

huk2.. buat sayangku Mimi n Anis.. teman ucapkan Selamat Pengantin Baru yea.. selamat menempuh alam rumahtangga.. bermulalah new chapter in korang punya life.. semoga berbahagia dunia akhirat.. teman mohon maaf sangat2 tak dapat hadir kenduri kawen korang.. bukan xnak datang, tapi keadaan tak mengizinkan.. hope korang tak kecik hati yea.. walauapapun doa diatas mengiringi segalanya.. Aminnn..

Related Posts

12 ulasan:

  1. amin mudahan kawan teman berbahagia hingga ke jannah..:)

    BalasPadam
  2. amin ... selamat pengantin baru buat mereka ^^ ....

    BalasPadam
  3. smoga berbahagia la utk diorang =) xlama dh tu..smoga majlis berjalan lancar la..Amin..

    BalasPadam
  4. Aah. Sekarang ramai. Kita je belum masanya. =)

    BalasPadam
  5. bila cuti sekolah nak mula ramai lah pakat buat kenuri.. ^_^

    BalasPadam
  6. semoga berbahagia la pasangan tersebut

    BalasPadam
  7. suka sangat dgn ucapan tahniah ni..... lebih sedap klu 'teman' nyanyi sekali tuk psgn pengantin.. heheh....

    BalasPadam
  8. klu nk senang ingat, nyanyi je lagu maher zain barakallah... hehe

    BalasPadam
  9. I selalu cakap moga berbahagia sehingga hujung nyawa.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New