Nuff

08 Januari 2015

Entri Penghargaan | Menang Hadiah Giveaway

Menang Topup RM10 by Jari Manis 
dalam Blogger Area Mega Giveaway.. Link url ... TENGKUBUTANG
Haii.. cakk..  .. haa.. alang-alang dah buat entri penghargaan buat  Cyda Yusof, teman pun nak buat sekali penghargaan buat Sponsor yang lain yang teman menang hadiah hari tu.. walaupun Giveawaynya dah tamat bulan November tahun lepas, tapi teman masih ingat nak buat entri penghargaan ni.. sebab memang dah terbiasa.. bial tertinggal rasa bersalah plak.. huhuhu.. ada lagi dalam list ni.. tunggu masa free baru leh buat..kat atas ni teman menang topup RM10..dah dapat dah topupnya..tQ Jari Manis .. heeee..
Ebook - Starter Kit Rahsia Blogger Area

Menang E-book dalam contest Blogger Area Mega Giveaway,  Blog Penyertaan ialah HONEYOYEKE . haaa.. yang ni lak.. blog contest teman.. pun.. menang hadiah gak.. rezeki kan.. dapat E-Book dari Penganjur sendiri iaitu Ebook - Starter Kit Rahsia Blogger Area .. TQ semua.. teman happy .. Alhamdulillah.. 


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 



Related Posts

17 ulasan:

  1. Wah tahniah. Rezeki awal tahun ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. dah lama dapat hadiahnya.. tapi baru ni dapat buat entri penghargaan

      Padam
  2. sy menang gak tp x berbau hadiah nye...lesap sunyi sepi hahaha..

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. sama-sama Cyda.. heee.. nanti teman review kalau dah abis baca yea.. =)

      Padam
  4. ohh.. menang juga dr situ. errr.. tak ingat apa. tasbih dr kak ayu zan tak silap. tp memanglah, ada rasa x sedap je kalau x buat entri penghargaan. ini pun sdg menunggu hadiah lain sbb nak sekaliguskan dalm satu entri

    BalasPadam
  5. tahniah tahniah.. masyuk dapat banyak hadiah hehehe

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2