Hari ni, di waktu ini.. teman tak tahu kenapa hati ni tiba-tiba rasa nak menangis tetiba.. tiba-tiba rasa sebak tetiba.. tiba-tiba rasa something yang buat hati rasa nak menangis.. 

ye.. teman sedih bila apa yang teman benar-benar harapkan akan terjadi tetapi tidak disebaliknya.. berita gembira yang ditunggu, tetapi kecewa akhirnya.. sedih.. pedih sangat hati sekarang ni.. Allah je yang tahu apa yang teman rasa ketika ini.. hancur harapan teman.. 

Kali ni entah kenapa tak berdaya lagi untuk tersenyum untuk menutupi kesedihan (seperti yang teman lakukan sebelum ini..)

Perlu ambil masa untuk tenangkan diri.. perlu jauhkan diri dari keyboard laptop ni, agar tidak terluah emosi tak stabil ke papan kekunci ni plak.. 

betullah kata orang, time sedih.. sebaiknya jangan online.. kerana dikhuatiri kita akan meluahkan something yang tak sepatutnya di laman sosial.. 

Perlu cari something untuk kembalikan ceria, perlu kuis dan kick perasaan sedih tu sekarang..

Please.. Pergi Jauh-Jauh Wahai Hati Yang Pilu..


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

10 Ulasan

  1. assalam kak, sabarlh..sesungguhnya sabar itu kunci segalanya... sy seakan faham apa yg akk nk luahkn.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih Yana.. dah puas menangis, dah puas lepaskan rasa sebak.. Alhamdulillah.. dah lega.. Mujur banyak pula perkara yang menggembirakan berlaku hari ni.. Alhamdulillah.. syukur atas nikmat Allah..

      Padam
  2. huhu.. sabar ya.. bercutilah utk cari ketenangan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih.. Memang rasa macam perlu bercuti pun ni..

      Padam
  3. erkkk kenapa tu?sabar yaaaa sebab rahmat Allah itu kan mendahului kemurkaanNya jadi setiap yang berlaku tu adalah ujian..Sabar ya

    BalasPadam
  4. Apa pun dugaan n rintangan, lya pasti tb tabah hadapi..sbr n trus besbr ya

    BalasPadam
  5. Sya mungkin X tau apa yg TB lalui.. Apa pun semoga tabah ye.. Allah menguji kerana Allah sayang.. :)

    BalasPadam

Catat Komen

Lebih baharu Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New