Nuff

08 Januari 2015

Rose Hair Perfumes buat Rambut Wangi Giler!

Okeh, kali ni teman nak citer pasal Rose Hair Perfumes ni.. Produk yang mewangikan rambut.. sesuai dengan wanita yang berhijab.. yelah.. kalau dah berhijab, pasti semua wanita tak boleh lari dari masalah rambut berbau.. kan? kan?

huh.. berbau yang kurang menyenangkan sebab terlalu lama tertutup dan bebbungkus.. betul tak? Haaa.. So, cara mengatasinya ialah dengan cara rajin bersyampu.. dan jangan biarkan rambut basah ketika memakai hijab.. biar kering betul-betul dulu.. Haaaa.. dulu dan kini kita buat camtu lah kan.. Tapi rambut still berbau bila dah berjam lamanya duk bawah tudung/hijab.. betul tak? haaa..

Tapi sekarang.. dengan adanya Rose Hair Perfumes ni, rambut kita akan sentiasa harum dan ada efek kebaikan lain iaitu rambut bertambah lebat.. ho3.. nak tau cerita dan nak tahu cara penggunaannya? baca kat bawah ni yea! 

Rambut makin wangi ! makin lebat ! 

Cara penggunaan :
Sapu Hair Perfume di keseluruhan rambut selepas mandi..tunggu sehingga rambut kering baru la sapu di rambut..
✦Membantu menyihatkan rambut
✦Membantu mewangikan rambut
✦Membantu mengelakkan rambut rapuh
✦Membantu mengatasi rambut gugur
✦Membantu menyokong pertumbuhan rambut
PM INBOX UTK MENDAPATKANNYA  

PM laju- laju untuk detail (PASTIKAN YG ORIGINAL)
message inbox page -->>--


Legacy Secret Trading 



PEWANGI RAMBUT BERBAU ! Kami ada penyelesaiannya !
Pernah alami rambut anda berbau tengik terutamanya bila berada lama di bawah sinaran matahari? Bila rambut berpeluh, mesti rambut anda berbau bukan? Sekarang dengan adanya IHB Rose Hair perfumes rambut anda pasti harum dan segar sepanjang hari.
Rose Hair Perfumes
* Mewangikan rambut 
* Mengandungi vitamin E dan collagen
* Tidak berminyak
* Rambut terasa lebih lembut dan senang diurus
* Sesuai untuk semua peringkat umur
* Mudah dibawa kemana-mana.


Nak tengok gambo2? klik ----> Rose Hair Perfume



Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 



Related Posts

5 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New