Nuff

06 Januari 2015

Si Hidung Hitam Lari Lintang Pukang!

Si hidung Hitammmm!, ha2.. ini gelaran kucen teman yang bernama Adik a.k.a Shiro ni haaa.. saja suka panggil hidung hitammm..|

ALkisahnya teman selalu je nampak jiran-jiran bawak kucen kucen diorang makan angin kat bawah umah ni.. teringin gak nak bawah 3 ekor bulus kat umah teman ni jengjalan kat bawah tu.. bukan nak bawak 3 ekor sekali gus.. tapi bawa sekor2.. selang seli hari.. semua dapat merasa lah kan.. huhuhuhu.. 

Disebabkan Tali untuk bawak kucen jengjalan udah dibelikan oleh my hubby miaw2.. so.. petang semalam memang cadang nak bawak depa gi jengjalan la konon.. 


Aishh.. bila teringat waktu nak try bawa adik a.k.a Shiro gi jengjalan ke luar rumah.. dia menggeupur nak lari dari dukungan teman.. sebab? 

Sebab dia nampak uncle depan umah teman teman yang kebetulan nak keluar jugak... huhuhuhu.. kalau nak tau.. adik ni kalau jumpa orang tak kenal.. memang dia akan lari menyorok macam hape aje.. panggil pun takmau datang.. selagi tetamu tak balik, selagi tu la dia dok menyorok.. sabo jelah.. 

Haaa.. apalagi.. menggelupur lah adik sambil tendang2 teman.. sakit woo.. terpaksa le teman lepaskan dia ke dalam umah.. dengan tali pengikat yang berjela2 tu dia bawak lari masuk bawah katil.. sabo jelah.. 


Misi nak bawak Adik jengjalan bawah umah Failed.. huhuhu.. esok try kucen lain lak.. maybe Oyen ok kot.. 
Oyen..




Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 





Related Posts

11 ulasan:

  1. hahahha.. adik takut ngan ankel tu ker? ingat ade rimau..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha a.. dia takut bebeno.. bukan saja ankel tu.. tapi dengan tetamu lain yang mai umah pun dia dah menggelupur lari menyorok bawah katil.. adehh.. tak mesra alam betui

      Padam
  2. Comel² la kucing² ni.. Jeles I, kitorang X dpt bela kucing, hubby X bg sbb risau kan anak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hu2.. hubby teman n teman minat kucen gak.. cadang nak bela sekor je, tapi last2 bertingkat2 jadi 3 ekor.. hu3.. jenuh..

      Padam
  3. T-T bertahun tak bela kucing. dlu kutip anak kucing sampai 30 ekor buat bela d stor siap beli botol susu dan susu kucing. tidur seekor2 dalam stokin yg disangkut kat katil.

    masuk asrama.. serah semua pd mak ayah angkat T-T dan tak pernah bela dah lepas tu.

    hargai haiwan ksayangan Rasulullah. walau geli, jgn sampai aniaya

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah.. bagus.. jumpa kucen je kutip.. macam teman dulu la.. kat kg.. kalau jumpa je kucen.. gi amik dan bela.. kadang bela senyap2 sebab abah taknak amik kucen dah.. sebab dah penuh kandang kucen.. last2 rahsia terpecah sebab kucen tu bising sangat mulut dia.. hu3.. dulu masa amik dia kecik lagi.. dalam longkang teman amik dia..

      Padam
  4. Semua yang komen diatas teman udah bw balik.. tq sudi singgah yea..

    BalasPadam
  5. he3 comey jer perangai kucing ni...

    BalasPadam
  6. tak faham pcl dengan kucen..sebab pcl x biasa bela kucen haha..

    BalasPadam
  7. ingatkan anjing je ade tali kucen pun ade ek .......

    BalasPadam
  8. comeinya mcm luna..cubit montot dia..hehehe

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New