Nuff

19 Januari 2015

MANGSA TOREH MUKA | NUR SHAFIQA A.K.A EQA HELENA TELAH BERKAHWIN

Nurshafiqa A.K.A Eqa Helena Selamat Diijabkabulkan | 
Haaa.. Nak tau Eqa Helena ni sape? --> KLIK SINI

Alhamdulillah.. Setelah menghadapi pelbagai dugaan sebelum menempuh Alam bahagia ini, akhirnya Mangsa yang pernah gempar dengan berita ditoreh muka berberapa bulan lepas, selamat diijabkabulkan..

Teman pun tak pasti bila tarikh yang betul2 nya.. mungkin Nikah 2hb Januari 2015 (Jumaat) dan kahwin/sanding pada 3/4hb Januari kot.. entah.. itu teman tak dapat pastikan.. heee.. cuma dapat nengok gambar terbaru kat Instagram Eqa je lah.. 

Walau tak saling mengenali, teman nak jugak ucapkan Tahniah buat Eqa! Selamat melayari Bahtera Hidup bersama yang tersayang hingga akhir hayat yea.. 

Jom tengok gambo Eqa Helena bersama suami tersayang...
 cantik dengan padanan baju berona peach pink gitu..
 Suami Pilihan Hati Eqa Helena
 Sepadan...
Terkini ...

Photo source from :
http://instagram.com/eqahelena/





Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 







Related Posts

6 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New