Althea's New Sunscreen 'Petal Velvet Sunaway'


Althea's New Sunscreen 'Petal Velvet Sunaway'


Perkara yang paling penting yang perlu kita lakukan sebelum meninggalkan rumah setiap hari, adalah terlebih dahulu memakai krim pelindung matahari.

Althea baru-baru ini melancarkan pelindung matahari baru yang dikenali sebagai 'Petal Velvet Sunaway' yang mempunyai kemasan yang licin dan ringan semasa disapu ke wajah. 

Perlindungan matahari adalah penting dan perlindungan matahari yang mempunyai SPF 50+ PA ++++ ini membantu melindungi kulit kita daripada sinaran UVA dan UVB

Kulit TB sedikit sensitif, tetapi TB rasa pelindung matahari ini sesuai dengan TB sebab ia tidak menyebabkan TB mengalami jerawat atau kemerahan selepas menggunakannya .

Bahan-bahan utama dalam produk ini ialah Damask Rose yang merupakan pelembap yang baik yang melancarkan kulit pada masa yang sama TB mendapati bahawa ia mempunyai wangian yang lembut dan aroma itu tidak terlalu kuat.

Produk ini mempunyai zarah mikro yang mengawal pengeluaran sebum dan minyak pada kulit TB. Satu lagi TB nak share yang ia tidak membuat muka TB kelihatan berminyak pada akhir hari.

TB suka packaging dia yang comel dan mudah dibawa dan cara nak guna pun mudah je.. Masa nak guna korang hanya perlu menggoncang botol dan letak sedikit je di wajah sebab ia berbentuk cair dan mudah diratakan ke wajah.. 

Produk ini mudah digabungkan ke dalam kulit dengan tekstur cecair. walaupun ia cair dan berwarna putih tetapi yang bestnya ia tidak melekit dan tidak meninggalkan kesan putih .

Bagi korang yang lebih suka wajah matte dan kurang berminyak, korang bolehlah pakai bersama Althea Petal Velvet Powder di seluruh wajah korang. ia bagi memastikan solekan korang kekal sepanjang hari.


Untuk info lanjut tentang Althea 
boleh klik link2 dibawah :

Website : 

Facebook : 

Instagram : 

0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama