Nity

Nuff

04 Januari 2018

IKAN GORENG BEREMPAH


IKAN GORENG BEREMPAH

Selalu kita buat Ayam Goreng berempah je kan.. kali ni macam sedap je buat ikan goreng berempah.. TB dah kena makan ikan je sekarang ni.. so kena la kumpul resepi untuk masakan ikan pulak sekarang ni.. hahaha.. ayam dan daging perlu jugak tapi tak boleh selalu.. masak untuk hubby boleh laaaa.. 


Bahan-bahan :
馃憠Ikan bawal/sardin jepun/ikan tongkol
馃憠Garam
馃憠Lada putih
馃憠Serbuk cili
馃憠Rempah kari ikan
馃憠Serbuk Kunyit
馃憠Bawang putih,bawang merah dan halia(blender dan jadikan pes)

Cara membuat :
Gaulakn ikan dgn semua bahan kemudia perap sekejap.Goreng














Related Posts

0 comments:

贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙˜”*°•.·贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙˜”*°•.·贍•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙˜”*°•.·贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙ 贍•●♥ 聘̵̡訙̵̨̄品 ♥●•贍·˙˜”*°•.·贍•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2