Matcha Lovers Should Check Out These New Drinks At Gong Cha

bubble tea


Matcha Lovers Should Check Out 
These New Drinks At Gong Cha

Yeahhh.. rangkaian Malaysians’ favourite bubble tea chain Gong Cha kegemaran rakyat Malaysia, Gong Cha dan platform e-dagang no.1 Malaysia Shopee kembali lagi untuk satu lagi minuman khas. Kali ini, mereka akan memikat pencinta matcha dengan siri minuman matcha baru yang disebut 10.10 Festival Minuman untuk meraikan Shopee 10.10 Brands Festival.

Brewing hanya untuk waktu terhad, para pencinta matcha akan menikmati tiga minuman eksklusif - Matcha Coffee Latte, Matcha Marble dan Matcha Latte yang hanya boleh dibeli melalui App Shopee mulai sekarang hingga 25 Oktober.


Matcha Coffee Latte

Matcha Coffee Latte

Siapa sangka wehh.. matcha dan espresso boleh berganding bahu dalam satu minuman. Serbuk matcha halus yang dilapisi susu dan tembakan espresso yang kaya menghasilkan minuman berlapis yang indah. Sekiranyakorang tidak dapat memutuskan antara kopi ais dan matcha latte, bagaimana dengan menikmati yang terbaik dari kedua-dua dunia sekaligus!


Matcha Marble

 Matcha Marble

An Instagram-worthy drink / Minuman yang layak untuk Instagram dihasilkan dari tekstur marble yang indah yang dihasilkan oleh pengadunan dan penenunan serbuk matcha halus ke dalam susu yang kaya untuk membentuk penampilan yang gebu dan halus. Disukai mengikut kehendak ramai, minuman ini dihiasi dengan lapisan busa susu berkrim khas Gong Cha yang menjadikan kita terasa craving selalu.. .


Matcha Latte

Matcha Latte

Fuhhhh tekak pasti terasa segar, terutamanya pada hari yang panas, ketika menikmati minuman matcha latte. Psst! TB dapat tahu bahawa matcha latte mempunyai beberapa faedah kesihatan! Betul ke?? Jadi tunggu apa lagi?

Siri e-minuman Gong Cha hanya boleh dibeli secara digital melalui App Shopee dan ditebus di semua gerai Gong Cha di seluruh negara. Dapatkan Minuman Festival Shopee x Gong Cha 10.10 secara eksklusif di Shopee melalui portal dalam aplikasi Voucher Makanan & Perkhidmatan mulai sekarang hingga 25 Oktober.

Peminat boleh menikmati minuman dengan harga pengenalan RM10. Lebih jimat apabila korang membeli minuman dengan harga RM5 sahaja pada Oktober ini pada tarikh istimewa ini: 3, 7, 10, 15, 18, 21 & 24.

Minuman Festival 10.10 bersempena dengan Festival Jenama Shopee 10.10 yang berlangsung dari sekarang hingga 10 Oktober. Acara membeli-belah dalam talian terbesar di rantau ini untuk jenama seperti Gong Cha dan banyak lagi, Shopee 10.10 Brands Festival pasti mengejutkan pengguna dengan penjimatan yang lebih besar. 

Nikmati tawaran RM10 eksklusif, penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum RM10 dan pilih pelbagai pilihan produk asli 100% dari jenama kegemaran menerusi portal dalam aplikasi Diskaun Juta Dolar Million Dollar. 

Pengguna juga berpeluang memenangi hadiah, baucar dan Shopee Coins bernilai sehingga RM1,000,000 ketika mereka bermain Shopee Games seperti Shopee Farm, Shopee Claw, Shopee Poly dan banyak lagi.

Tunggu apa lagi?  Lawati https://shopee.com.my/gongcha-shopee-series sekarang!

18 Ulasan

  1. yeay tq for sharing! dekat office ada cawangan gong cha kena pula matcha! fuhhh sedap ni thank you for sharing the promo!

    BalasPadam
  2. LH ni memang bukan penggemar coffee. Tapi, kalau matcha ni air kegemaran. Memang nak try lah matcha marble tu nanti

    BalasPadam
  3. Ini sih patut di coba. Lihatnya saja udah seger gitu. Apalagi kalo siang pas panas terik :D Di dekat rumah ada, baru di buat tempat angkringannya.

    BalasPadam
  4. Saya memang peminat tegar matcha. Yang marble tu nampak tempting sangat.

    BalasPadam
  5. Ohhh Shopee voucher rupanya. Kalau suka matcha mesti grab sebab GongCha ni sedap minuman dia. nanti nak masuk shopee tengok voucher apa lg ada. Hehe.

    BalasPadam
  6. Vavavaaa.. Syioknya Shopee bagi voucher GongCha. Kena grab ni, rugi lepaskan peluang!

    BalasPadam
  7. Sis tak suka matcha, tapi suka beli minuman Gong Cha.. kalau nengok macam sedap, boleh je nanti cuba belinya...

    BalasPadam
  8. Uikss matcha lover kena serbu ni! Tp cam saya mmg tak minum teh susu hehe jd kena share pd kwn2 peminat teh hijau n segala jenis teh haha

    BalasPadam
  9. Wahhh menarik ni.. Okay nak pergi Gong Cha untuk dptkan green tea drinks dia kejap lagi..

    BalasPadam
  10. Sedapnya tengok air tu.. Tak penrh minum air jenmaa ni.. Memang kene cuba ni. Suka minum air macam ni.. Hehehe

    BalasPadam
  11. Wah pelbagai nama diberikan pada minuman sekarang ni kan... ni matcha matcha mesti suka dah nama pun natcha kan?

    BalasPadam
  12. Suka dgn gongcha. Selalu juga beli air melon dia.. nanti nak cuba yg ini

    BalasPadam
  13. wah, nampak sedap lah minuman terbaru dari gong cha . nanti huda nak cuba rasa sendiri lah!

    BalasPadam
  14. Wah gongcha ada flavor baru lagi ke. Kena cuba nampaknya. Nampak temting sgt.

    BalasPadam
  15. Wahhh promosi air gongcha dekat shopeee. Syioklah. Boleh borong dengan harga promosi. Dah lama x minum

    BalasPadam
  16. I love matcha!! Will definite check them out!!sedap sekali!

    BalasPadam
  17. Compare and get the best coverage for your motorcycle insurance provider at an affordable price! Customise your add-on coverages for more protection. Get your motorcycle insurance and road tax delivery to your doorstep all in one place!

    BalasPadam
  18. Sedang mencari plan insurans terbaik untuk anda dan keluarga? Rujuk perkara dibawah dan ketahui dengan lebih lanjut
    insurans rumah
    Blood donate
    insurans nyawa
    insurance plan
    monsoon season

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama