Safi Shayla Supa istimewa untuk wanita berhijab | wangian tahan sehingga 72 jam


Safi Shayla Supa istimewa untuk wanita berhijab | 
wangian tahan sehingga 72 jam

Hai semuaa.. Untuk mereka yang berhijab, TB nak share tentang Safi Shayla Supa yang sangat  selesa dipakai. Haa lepas ni rambut korang tak lah berbau hapak lagi walaupun berhijab seharian kerana syampu ini mengandungi wangian yang harum dan tahan sehingga 72 jam. 


Kenali SAFI

SAFI adalah jenama Halal terkemuka yang terdiri daripada rangkaian produk penjagaan kulit, penjagaan diri dan peralatan mandian yang unik dan komprehensif yang dibangunkan secara eksklusif untuk memenuhi keperluan wanita dan lelaki Muslim moden. Dibuat dengan bahan semula jadi terbaik, menepati keperluan Syarak dan disahkan HALAL oleh JAKIM.

Safi Shayla adalah sub jenama penjagaan rambut di bawah SAFI - jenama peralatan mandian Melayu yang terkemuka. Safi Shayla adalah syampu pertama yang direka khas dan dirumuskan untuk pemakai Hijab, dilancarkan pada Oktober 2013. Rangkaiannya dirumuskan dengan Habbatus Sauda, bahan semula jadi yang terkenal di kalangan orang Melayu.

SAFI SHAYLA SUPA untuk rambut yang lembut dan harum berpanjangan

Apabia bertudung dalam tempoh yang lama pastinya buat kulit kepala berasa tidak selesa dan berpeluh ditambah pula dengan cuaca yang panas membuatkan terasa seperti rambut mula berbau hapak.  TB juga begitu dan senasib dengan kawan-kawan semua, terasa perlukan syampu untuk wanita berhijab yang mengekalkan bau yang wangi hinggalah ke petang .


Dan akhirnya terjumpalah Syampu yang dicari-cari iaitu Safi Shayla Supa yang didatangkan dengan haircare kit yang mengandungi:
  1. SAFI SHAYLA Supa Smooth & Fragrant Shampoo
  2. SUPA Leave On Cream 120ml (2 variasi)
  3. Supa Smooth & Fragrant Leave OnCream
  4. Supa Hair Fall Control & Fragrant Leave On Cream

SAFI SHAYLA SUPA diformulasi dengan 11 kali lebih banyak nutrien dengan 11 kali Essential Oils bagi membantu menghidrat dan menyuburkan rambut. Harumannya juga kekal berpanjangan sehingga 72 jam.

SAFI SHAYLA Supa Smooth & Fragrant Shampoo

Gabungan 11 minyak pati yang kaya dengan nutrien untuk memberikan.
Kelembutan sutera unggul yang ringan, lembut, licin, tidak berminyak & mudah diurus.
Wangian tahan lama sehingga 72 jam.



SAFI SHAYLA Supa Smooth & Fragrant Leave OnCream


Gabungan 11 Essential Oils yang kaya dengan nutrien yang dengan serta-merta mengubah rambut keriting menjadi lebih unggul rambut sutera lembut, licin & semula jadi wangian tahan lama sehingga 72 * jam.* Berdasarkan ujian makmal


SAFI SHAYLA Supa Hair Fall Control & Fragrant Leave On Cream

Gabungan 11 Essential Oils yang kaya dengan nutrien
serta-merta menguatkan rambut yang rapuh menjadi lembut, kuat & semula jadi seperti sutera
wangian tahan lama sehingga 72 * jam.* Berdasarkan ujian makmal

Cara penggunaan

Bilas rambut dengan syampu SAFI SHAYLA Supa Smooth & Fragrant. Keringkan rambut. Sapukan SAFI SHAYLA Supa Smooth & Fragrant Leave OnCream atau SAFI SHAYLA Supa Hair Fall Control & Fragrant Leave On Cream. Tidak perlu dibilas.


SAFI SHAYLA x TUDUNG RUFFLE

Tudung Ruffle adalah jenama terkemuka dalam tudung bawal. Mereka pakar dalam reka bentuk tudung bawal dengan fokus unik pada inovasi dan improvisasi. Untuk kali ini mereka bekerjasama dengan Safi Shayla dalam Supa Haircare Kit. Cantik sangat tudungnya tau.. 

Sertai Peraduan Whatsapp & Menang Vespa SAFI Shayla Supa

Dengan minimum RM15 pembelian sebarang produk SUPA SAFI Shayla, korang berpeluang untuk menyertai peraduan ini.


Rangkaian Safi Shayla adalah rangkaian penjagaan rambut khususnya untuk wanita berhijab kini memperkenalkan rangkaian baru iaitu Safi Shayla Supa .


Jom Refresh balik..

Rangkaian SUPA baru dilengkapi dengan Syampu Supa Smooth & Fragrant dan Supa Smooth Leave On Cream yang membantu menjadikan rambut Super Smooth yang sentiasa kekal Ringan, Lembut, Halus & Tidak Berminyak, walaupun setelah berjam-jam di dalam Hijab dengan Wangian yang bertahan hingga 72 Jam. 

SUPA Lembut, SUPA Wangi, SUPA Ringan, Siri SAFI SHAYLA SUPA baharu dilengkapi dengan Supa Smooth & Fragrant Shampoo dan Supa Smooth Leave On Cream yang membantu memberi rambut Super Smooth, kekal Ringan, Lembut, Licin & Tidak Berminyak, walaupun setelah sekian lama mengalami tekanan di bawah Hijab dengan wangian yang bertahan sehingga 72 jam.

Mengandungi 11X lebih banyak nutrien juga dengan 11X Essential Oilsto menghidrat & menyuburkan rambut. 

Oh ya.. TB nak bagi tahu kat korang,  SAFI Shayla akan mengadakan ‘giveaway’ dan satu-satunya Hadiah Utama yang bernilai RM17, 000 iaitu Supa Pink Vespa dan hadiah wang tunai mingguan sehingga RM1,000 kepada pengguna bertuah yang menyertai Peraduan Whatsapp & Menang Vespa di seluruh negara dari 1 Julai - 31 Julai 2021, dengan pembelian minimum RM15 untuk sebarang produk SUPA SAFI Shayla. Menarik betul! eraduan bermula di seluruh Negara mulai 1 Julai - 31 Julai 2021



Untuk info lanjut, boleh layari :-

 Website : 

 Instagram : 

 Facebook : 

Shopee : 

#ShaylaSupa
#SafiSupa
#RambutSupaHariSupa





1 Ulasan

  1. Hey, This Safi Shayla is looking very beautiful thing I have a relative that will definitely need it because she wears a hijab this is a very useful resource for women's help I was looking your blog and meanwhile I saw this service Accounting Assignment Help because I need assignment help A few days ago I made an assignment from an online service. but they spoiled my assignment That is why I visited this service today. I hope this will make my assignment good.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama