Deeyeo Baby Cotton Towel Sesuai Untuk Semua Kegunaan dan Semua Peringkat Umur

Deeyeo Baby Cotton Towel

Deeyeo Baby Cotton Towel Sesuai Untuk Semua Kegunaan 
dan Semua Peringkat Umur


Pastinya tisu basah adalah salah satu barang yang perlu ada di rumah TB kerana TB akan menggunakannya untuk pelbagai tujuan samaada membersihkan kotoran di permukaan meja, mengelap kotoran berhabuk di kipas serta tempat-tempat lain, dan paling penting TB banyak gunakan tisu basah untuk bersihkan kotoran atau sisa makanan pada anak-anak yang suka makan dalam keadaan comot . haha.. 

Tisu yang TB selalu beli selalunya yang bebas bahan kimia berbahaya dan bebas dari bauan wangi. Kalau boleh nak yang semulajadi je.. tak perlu ada bau kerana TB dan family memang ada kulit sensitif, so kami tidak boleh menggunakan produk-produk yang mengandungi bahan yang tidak sesuai dengan keadaan kulit kami. 

Deeyeo Baby Cotton Towel

So, kami memang mencari tisu basah yang betul-betul serasi dan organik sahaja untuk kegunaan harian kami. Baru-baru ni TB telah mencuba tisu dari jenama Deeyeo iaitu Deeyeo Baby Cotton Towel yang di inovasikan dari China yang mana ia sangat memudahkan pengguna terutamanya ibubapa yang perlu menempuh perjalanan jauh mahupun travel bersama-sama anak-anak. 

Okay, Hari ini TB nak kongsikan tentang satu tisu atau tuala yang sangat praktikal dan jimat kos. Tuala  kapas khusus bayi dari Deeyeo ini boleh digunakan dalam keadaan basah atau kering. Selepas mencuba dalam pelbagai kegunaan, TB sangat berpuas hati dengan tisu/tuala ini kerana ia memang tebal dan lembut, betul-betul boleh sapu pada muka, dan tiada bau.

Masa TB guna untuk tanggalkan makeup, terkejut sangat boleh tanggalkan dengan sangat bersih. Lagi senang nak guna daripada pad kapas, dan paling 'awesome' selepas menanggalkan mekap di muka tidak akan meninggalkan kesan "berbulu" pada wajah. 

Selain itu, apa yang lebih memuaskan hati ialah keupayaan untuk menyerap air juga sangat kuat. Selepas mencuci muka, TB mengelap sisa air di muka dengan tisu/tuala Deeyeo ini, sangat puas hati apabila lihat tisu ini boleh menyerap sisa air di muka dan tangan. Berbaloi sangat !

Deeyeo Baby Cotton Towel

Deeyeo Baby Cotton Towel


Deeyeo Baby Cotton Towel

Deeyeo Baby Cotton Towel ini sangat efisyen dan unik kerana selain dapat digunakan sebagai tisu kering, tisu Deeyeo juga boleh juga dijadikan tisu basah. Alangkah mudahnya kalau dulu lagi ada tisu seumpama ini kan, mommy-mommy? 


Deeyeo Baby Cotton Towel


Reka Bentuk dan perbezaan Permukaan A dan B :


Deeyeo Baby Cotton Towel

Sisi A: 
Untuk Kegunaan Basah / Tisu Basah
Mempunyai tekstur mutiara 3D, berkapasiti penyerapan air yang baik dan membersihkan liang-liang dengan berkesan. 

Deeyeo Baby Cotton Towel

Sisi B: 
Untuk Kegunaan Kering / Tisu Kering
Coraknya rata, halus dan lembut, khas untuk tangan juga mulut, tidak menyebabkan kerosakan ke atas kulit. ia sangat mesra kulit.


Banyak kegunaan dan kelebihan menggunakan Deeyeo Baby Cotton Towel ni tau, pastinya mereka yang biasa guna tisu basah akan tertarik dengan tisu yang pelbagai guna ini.. jom tengok kelebihan Deeyeo Baby Cotton Towel ini .


Deeyeo Baby Cotton Towel


3 Kelebihan Utama Tisu Deeyeo

>> Ia kukuh, tidak mudah koyak tetapi teksturnya lembut seakan tuala lembut dan diperbuat 100% sumber organik tanpa komponen poliester (sintetik).

>> Selamat untuk kulit sensitif, tangan, muka, badan (termasuk bahagian sulit) dan peralatan makan.

>> Bebas pewangi, alkohol, paraben, bahan berfluoroscent mahupun formaldehyde


Apa yang TB sukakan tentang  Deeyeo Baby Cotton Towel ni ialah, bila dipegang dan dirasa, teksturnya amat lembut dan TB cuba regangkan untuk uji tahap ketebalan tisu itu dan ternyata ia memang dari material yang bagus dan sangat mudah digunakan seperti napkin pakai buang. Selain itu TB sukakan packagingnya yang berlatar belakangkan design kartun yang comel serta warna packaging yang menarik iaitu hijau lembut. Ia juga didatangkan dalam pakej yang bersaiz mudah dibawa untuk kemana-mana .

Deeyeo Baby Cotton Towel tidak mengandungi alkohol dan ia lembut ke atas kulit bayi, so tak perlu risau untuk guna tisu ini untuk bayi yea kerana  ia dihasilkan daripada fiber semula jadi yang halus serta lembut pada kulit. Ia juga berkesan menarik dan memerangkap kotoran 4 kali lebih bersih daripada tisu basah biasa, kerana daya serapannya yang tinggi.

Seperti yang TB katakan tadi, TB dan family mempunyai kulit yang sensitif, so kam perlu menjadi selektif dalam pemilihan produk, dan bagi kami Deeyeo Baby Cotton Towel sangat sesuai digunakan kerana ianya tidak mengandungi alkohol, pewangi dan juga bebas dari pengawet serta bahan kimia. Jadi tidak perlu risau akan kulit yang merengsakan atau sebagainya. TB pun suka guna tisu Deeyeo Baby Cotton Towel untuk menanggalkan make-up menggantikan kapas muka biasa.


Deeyeo Baby Cotton Towel


Ia dijamin selamat digunakan untuk membersihkan mulut dan tangan bayi sehabis makan, kerana setiap helaian tisu Deeyeo telah dirawat dengan kaedah aseptik melalui wap bertekanan tinggi.

Deeyeo Baby Cotton Towel

Harga Deeyeo Baby Cotton Towel

Haaa TB juga nak share betapa untungnya kalau kita menggunakan tisu ini kerana ia boleh digunakan dalam dua keadaan samada tisu kering atauapun tisu basah. dan kami memang merasakan  Deeyeo Baby Cotton Towel ni memang berbaloi sangat dengan harga nya.. 

✔️1 kotak besar RM36.99
✔️1 kotak ada 6 pek
✔️1 pek ada 80 helai
✔️Secara purata 1 helai hanya RM0.08

Deeyeo Baby Cotton Towel

Murah kan? lagi puas hati apabila produk ini adalah organik dan tiada bahan kimia berbahaya. paling penting satu famili boleh pakai. banyak sangat kegunaan tisu organik ini.


Kalau nak beli boleh shopping di link dibawah ini ye.. klik!
Shopee:


💕Gunakan kod promosi ini【DEEYMISS】


Oh ya.. jangan lupa gunakan kod promosi ini untuk dapatkan diskaun RM10 bagi belian RM50 
dan Diskaun RM20 bagi Belian lebih RM100 

0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama