Kurus dan Menang RM1000 dengan Nikko Slimm Juice


Dulu seluar saiz XXXL, sekarang dah saiz M! Wah! kalau dengar something yang macam ni mesti kita teruja nak tau produk apakah yang begitu berkesan sekali sehingga menampakkan kesan yang begitu ketara sekali kan! 

Haa.. kalau nak tahu, Produk yang kini semakin popular kerana KEBERKESANANnya dan TERBUKTI HEBAT itu ialah produk yang mampu menguruskan badan yang dikenali sebagai Nikko Slimm Juice

Nikko Slimm Juice adalah satu produk 2 in 1,detox dan fat burner yang dapat mencuci perut dengan tindakan detox menjadikan agen fat burner bertindak lebih pantas dan berkesan.

Bagi sesiapa yang belum mengenali produk ini, Beauty & Wellness adalah Syarikat yang mengedarkan produk Nikko Placenta White yang sangat mesra pengguna,

dimana terdapat pelbagai respon dan testimoni pelanggan mendapati Nikko Slimm Juice amat sesuai dengan pengguna kerana rasanya yang sedap (berperisa raspberry), kurang manis dan sangat elok untuk mereka yang mahu tampil lansing sentiasa, 

manakala bagi mereka yang masih was-was dan tidak yakin dengan status produk ini, tidak perlu risau dan bimbang ye.. kerana Nikko Slimm Juice telah mendapat kelulusan KKM dan Logo Halal. 

Jom baca sedikit penerangan tentang :

Nikko Slim Juice : 

*Adalah jus yang kurang manis dan lazat.
*Berperisa rasberry.
*Hanya perlu diminum 2x sehari.
*Tidak perlu dibancuh.
*Harganya sangat berpatutan iaitu RM60 sebotol dengan 250ml.
*Sebotol boleh tahan 2  hingga minggu.

Keberkesanan Nikko Slim Juice telah terbukti apabila begitu ramai testimoni dan respon positif dari pengguna yang menggunakan Nikko Slim Juice tampil berkongsi pengalaman mereka.. 

============ IKLAN ============

Kurus dan Menang RM1000 dengan 
Nikko Slimm Juice

Nikko Beauty, & Wellness, syarikat yang mengedarkan produk Nikko Placenta White kini mengeluarkan produk kurus mesra pengguna iaitu Nikko Slimm Juice.

Nikko Slimm Juice lulus KKM dan Halal. Rata rata pengguna memberikan respon atau testimoni yang baik setelah menggunakan produk tersebut.

Berikut merupakan info tambahan produk :

1 botol cuma berharga RM60

Tidak perlu bancuh,terus minum sahaja 2x sehari

Mengandungi 250ml, tahan untuk 2 hingga 3 minggu

Pihak syarikat ada melancarkan pertandingan Kurus Dan Menang. Setiap pengguna Nikko Slimm Juice layak menyertai pertandingan ini.

Pemenang akan memenangi RM1000 jika berjaya turun berat badan sebanyak 10 Kg dalam masa sebulan. Antara syarat pertandingan :

Wajib ada bukti sahih sebelum dan selepas amalkan Nikko Slimm Juice

Ada gambar ‘before – after ‘

Untuk menyertai pertandingan dan maklumat lanjut, 
boleh hubungi kami melalui saluran berikut :




Hp : 019 3444513

Contest Mudah Nikko Slim Juice ini dianjurkan oleh Farid Laham Network dan ditaja oleh Nikko Beauty sertaduniafarisya.com
Nak join?? Klik link bawah.. 

www.terbaek.net




6 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama