Rawat Masalah Intim Wanita Dengan Spray FemMist


Rawat Masalah Intim Wanita Dengan Spray FemMist


Pastinya kita sedia maklum bahawa alat kelamin wanita merupakan kawasan anggota badan yang paling sensitif dan memerlukan penjagaan yang baik.

Namun terdapat segelintir wanita yang kurang mengambil berat tentang kebersihan alat sulit mereka lalu menyebabkan risiko terkena pelbagai penyakit.

Mungkin ramai lagi wanita yang tidak menyedari pentingnya menjaga kebersihan alat sulit kerana ianya sangat sensitif dan mudah terdedah dengan sejumlah penyakit seperti radang pelviks atau kelainan pada struktur vagina. Oleh sebab itu, kita perlu membaca dan mengetahui tips-tips menjaga dan merawat alat sulit wanita. Mungkin produk ini jawapan kepada masalahnya.

Beauté de la Botanique FemMist, dirumuskan khas dengan manggis dan manjakani telah direka untuk melegakan simptom-simptom masalah intim wanita seperti kegatalan, keradangan, keputihan, bau yang kurang menyenangkan dan rasa tidak selesa.

Didatangkan dalam botol semburan aluminium yang langsing dan sofistikated, FemMist mudah dibawa dan mudah digunakan, hanya semburkan dan alami keselesaan serta keyakinan serta-merta.

Simpan FemMist di dalam tas tangan untuk dibawa bersama anda ke mana-mana jua!

Dibangunkan oleh Furley Bioextracts, sebuah syarikat bioteknologi dan agroteknologi Malaysia, rumusan semula jadi FemMist yang mengandungi Dermaxan® (ekstrak kulit buah manggis), ekstrak manjakani dan minyak pati lavender mengekalkan keseimbangan pH optimal di bahagian intim anda, sekaligus memastikan kesihatan vagina yang optimal.

Lazim digunakan dalam perubatan tradisional selama beberapa generasi, kajian terkini telah menunjukkan bahawa ekstrak kulit buah manggis – iaitu bahan asas FemMist – juga sesuai sebagai agen anti-keradangan, anti-bakteria, anti-fungus dan anti-viral yang kuat. 

Sebuah kajian oleh Taylor’s University mendapati FemMist berupaya membunuh candida albicans – salah satu punca utama jangkitan fungus – dan pseudomonas aeruginosa dalam jangkitan saluran kencing (UTIs).

Beauté de la Botanique FemMist disyorkan kepada semua peringkat umur dari gadis muda sehinggalah mereka yang telah menopaus. Tahap hormon berubah dengan usia dan ini boleh memberi kesan kepada bahagian intim seperti kekeringan. FemMist memastikan kawasan intim kekal segar dan juga melembapkan kulit.

Antara manfaat-manfaatnya termasuklah:
  • Mengekalkan keseimbangan pH optimal vagina
  • Anti-bakteria dan anti-fungus
  • Kelegaan segera daripada simptom dan ketidakselesaan akibat jangkitan vagina
  • Melegakan kegatalan akibat rambut yang tumbuh ke dalam (ingrown hair)
  • Kesan melecet
  • Menganjalkan dan memutihkan
  • Selamat dan sesuai untuk semua jenis kulit
  • Semulajadi dan berasaskan air, tidak merengsakan
  • Pembungkusan yang tidak menonjol dan mudah dibawa bersama
  • Produk diproses dalam premis yang disahkan halal (iaitu, tiada alkohol digunakan di sebarang peringkat proses).

Harga : Beauté de la Botanique FemMist 35ml RM48.00

Cadangan penggunaan : 
Gunakan tiga kali sehari, atau selepas ke tandas agar kekal segar sepanjang hari.

Layari http://store.furleybio.com/ untuk membeli secara dalam talian, atau untuk menyemak senarai stokis.

Kelebihan FemMist :
Dirumuskan khas dengan manggis dan manjakani, Beauté de la Botanique FemMist telah direka untuk melegakan simptom-simptom masalah intim wanita seperti kegatalan, keradangan, keputihan, bau yang kurang menyenangkan dan rasa tidak selesa.



Didatangkan dalam botol semburan aluminium yang langsing dan sofistikated, FemMist mudah dibawa dan mudah digunakan. Hanya semburkan dan alami keselesaan serta keyakinan serta-merta. Simpan FemMist di dalam tas tangan untuk dibawa bersama ke mana-mana jua!


Apakah Bahan Yang Digunakan Di Dalam Fem.Mist?
Dibangunkan oleh Furley Bioextracts, sebuah syarikat bioteknologi dan agroteknologi Malaysia, rumusan semulajadi FemMist yang mengandungi Dermaxan® (ekstrak kulit buah manggis), ekstrak manjakani dan minyak pati lavender mengekalkan keseimbangan pH optimal di bahagian intim anda, sekaligus memastikan kesihatan vagina yang optimal.

Kenapa Estrak Kulit Buah Manggis Digunakan?
Lazim digunakan dalam perubatan tradisional selama beberapa generasi, kajian terkini telah menunjukkan bahawa ekstrak kulit buah manggis – iaitu bahan asas FemMist – juga sesuai sebagai agen anti-keradangan, anti-bakteria, anti-fungus dan anti-viral yang kuat. Sebuah kajian oleh Taylor’s University mendapati FemMist berupaya membunuh candida albicans – salah satu punca utama jangkitan fungus – dan pseudomonas aeruginosa dalam jangkitan saluran kencing (UTIs). 

Siapakah Yang Boleh Menggunakan Feminine Mist Ini?
Beauté de la Botanique FemMist disyorkan kepadasemua peringkat umur dari gadis muda sehingalah mereka yang telah menopouse.Tahap hormon berubah dengan usia dan ini boleh memberi kesan kepada bahagian intim seperti kekeringan. FemMist memastikan kawasan intim kekal segar dan juga melembapkan kulit.


Cadangan Penggunaan: 
Gunakan tiga kali sehari, atau selepas ke tandas agar kekal segar sepanjang hari.

Beauté de la Botanique FemMist, 35ml: RM48.00

Apa yang pasti pengeluarannya mempunyai Sijil Halal dari JAKIM, maka tak perlu ragu-ragu atau risau lagi untuk menggunakan Spray penjagaan intim wanita ni ye.. 

Pensijilan: HACCP, ISO22000, JAKIM Halal

Latar Belakang Mengenai Furley Bioextracts
Ditubuhkan pada tahun 2008, Furley Bioextractsadalah sebuah syarikat bioteknologi dan agroteknologi Malaysia yang berstatus BioNexus. Syarikat ini memfokuskan teknologi dan RnD mereka terhadap makanan berfungsi (nutraseutikal), makanan tambahan dan kosmetik (kosmeseutikal), memantau dan menguruskan proses daripada bahan mentah hingga ke produk siap, sekaligus memastikan kualiti dan keberkesanan rangkaian produknya. 

Furley Bioextracts berbangga dengan keupayaannya untuk menginovasi dan mengeluarkan produk-produk berkualiti tinggi, konsisten dan mencukupi demi kepuasan pelanggan. Pada tahun 2013, syarikat ini telah memenangi Anugerah Paling Inovatif dalam Bioteknologi dan Agroteknologi daripada SME Corporation Malaysia. 

Latar belakang BioNexus 
Dianugerahkan oleh Malaysian Biotechnology Corporation (BiotechCorp), status ini diberikan kepada syarikat-syarikat bioteknologi tempatan dan antarabangsa yang layak serta sedang menjalankan aktiviti bioteknologi dan atau sains kehidupan

Kalau berminat nak order, boleh je order direct ke Website, Twitter atau Facebook Furley Bioextracts




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


12 Ulasan

  1. Nak pakai dia spray macam tu je ke atau kena sapu lepas spray? Tak pernah lagi pakai apa-apa produk macam ni kat situ. haha

    BalasPadam
  2. This is new to me. Facial mist I have used before lah....Curious to know and want to smell this and see how it is. HAHAHA

    BalasPadam
  3. Eh macam menarik je. Spray spray. Tak payah guna banyak sangat. Jimat. Haha

    BalasPadam
  4. WOw, This mist seems very nice to use, moreover its packaging so easy to carry in our handbag, will check it out
    Cheers, SiennyLovesDrawing

    BalasPadam
  5. oooo...I should consider this...i am already 26 and I barely pay any attention to down there...

    BalasPadam
  6. Wow i like this femmist coz it looks cook and chic. And so easy to pack in all bags :)

    BalasPadam
  7. Hmmm, don't know about this until read your post. Thanks for sharing.

    BalasPadam
  8. I find this helpful and am using it... It is pretty good...

    BalasPadam
  9. Thanks for sharing this, I didn't know there r so many benefits.

    BalasPadam
  10. yeah love this easy travel use. being woman we need to care and love ourselves!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama