Nuff

24 Mei 2017

SELAMAT DATANG YA RAMADHAN


SELAMAT DATANG YA RAMADHAN

Assalammualaikum semua.. TB harap semua sihat-sihat je yea.. Almaklumlah.. Lagi 3 hari kita nak sambut bulan Ramadhan dah. Nak kena pastikan sebelum bulan Ramadhan ni kita sentiasa berada dalam keadaan sihat dan ingat yea.. jaga kesihatan sebaik-baiknya. Moga Ramadhan tahun ini dapat kita lalui dengan mudah dan lancar.. InsyaAllah.. 

Harap dapat berpuasa dan mengumpul pahala dengan banyak. Dapat menambahkan lagi rezeki di bulan Ramadhan, dapat beramal dan melakukan amalan mulia dan meninggalkan amalan yang Allah murka. Semoga semuanya mendapat keberkatan di bulan Ramadhan.. Aamiinn.. 

Moga puasa kita diterima Allah sepenuhnya. Aamiinn..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


Related Posts

2 ulasan:

  1. Yeah! Selamat datang ka ramadhan dear! =D

    BalasPadam
  2. Selamat menyambut bulan ramadan, semoga semua diberkati.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2