BETA SKIN NATURAL ACTIVE CREAM BANTU MELEGAKAN MASALAH KULIT SEPERTI EKZEMA, PSORIASIS DAN LAIN-LAIN

BETA SKIN NATURAL ACTIVE CREAM 
BANTU MELEGAKAN MASALAH KULIT 
SEPERTI EKZEMA, PSORIASIS DAN LAIN-LAIN

Hai.. Assalammualaikum semua. TB baru nak up entri tentang Psoriasis tapi TB terlupa ada satu produk ni yang TB rasa amat sesuai untuk dicuba oleh mereka yang menghadapi masalah Psoriasis atau Ekzema atau masalah kulit yang lain. Krim ini telah diakui tiada STEROID, TIADA PARABENS dan TIDAK DIUJI KEATAS HAIWAN.

Bagi sesiapa yang mengetahui tentang apa yang TB alami sekarang sejak TB mengandung  dan berpantang, kulit TB mengalami pengelupasan yang begitu cepat setiap 2 hari.. Masalah atau gangguan ini dipanggil Psoriasis.. yang lebih kurang juga dengan Ekzema namun terdapat perbezaan ketara simpstom ekzema dan psoriasis.. Korang boleh google dan baca ye!

Ok lah.. bercerita tentang produk yang Tb nak kongsikan tadi, iaitu  Beta-Skin Cream Active Natural yang berasaskan dari bahan semulajadi yang membantu melegakan kegatalan dan kerngsaan kulit TB yang kering dan kemerahan. TB gunakan Beta-Skin Cream Active Natural untuk melembapkan kawasan kulit yang kering kerana kalau TB biarkan kawasan yang kering itu akan mula rasa gatal dan mula membuatkan TB rasa nak garu.. Apabila dah garu TB akan rasa pedih sebab tempat yang TB garu tu dah merah dan adakalanya berdarah.

TB agak stress dengan masalah ini, tapi TB tetap kena fikir positif, TB tak boleh stress kerana Psoriasis ini ada juga bersangklut paut dengan emosi penghidap psoriasis.. So, TB kena chill dan yakin Psoriasis ini ada ubatnya dan TB akan sembuh sepenuhnya.. InsyaAllah..

Beta-Skin Cream Active Natural yang berasaskan dari bahan semulajadi yang membantu melegakan kegatalan dan kerengsaan kulit TB yang kering dan kemerahan. TB gunakan Beta-Skin Cream Active Natural untuk melembapkan kawasan kulit yang kering kerana kalau TB biarkan kawasan yang kering itu akan mula rasa gatal dan mula membuatkan TB rasa nak garu.. Apabila dah garu TB akan rasa pedih sebab tempat yang TB garu tu dah merah dan adakalanya berdarah. TB dah try sapu pada kawasan yang mengalami masalah Psoriasis itu dan TB dapat rasakan kelembapan krim tersebut yang membuatkan TB rasa kurang nak menggaru. dan TB rasa kawasan tu tak kering dan tegang seperti selalu.. Beta-Skin Cream Active Natural ialah formula unik yang diakui selamat penggunaannya dan mampu menghapuskan gejala yang berkaitan dengan: kegatalan yang berterusan, kulit terasa terbakar, kulit kemerahan, kekeringan kulit dan scaling berlebihan. Beta-Skin Cream Active Natural digunakan sebagai rawatan tambahan untuk penyakit kulit dan juga untuk memberikan kelegaan kepada kulit yang terdedah kepadaEkzema,Psoriasis,Jerawat,Dermatitis,Alahan,Ruam,Fangus Kulit,Kudis sejuk Adakah ia selamat? Beta-Skin Cream Active Natural telah diuji secara klinikal oleh doktor di Kesatuan Eropah dan didaftarkan dan diluluskan sebagai "peranti perubatan" oleh pihak berkuasa Malaysia (BPFK). • Tiada steroid • Tiada parabens • Tidak diuji ke atas haiwan Cara Penggunaan Beta-Skin? Sapukan sedikit krim pada tangan yang kering bersih, kemudian sapu dan urut lembut supaya krim disapu sekata di kawasan yang bermasalah. Ia sesuaidigunakan setiap hari pada waktu pagi dan pada waktu malam. Harga Beta-Skin Cream Active Natural : 50ml - berharga RM52.00 dan 250ml - berharga RM185.00 You can find Beta-Skin in the following chains of  pharmacies in Malaysia: healthlane.com.my Farmasi Alpha wowcity.com Facebook : https://www.facebook.com/Beta-Skin-576905492425843/ website : http://betaskin.pl/welcome Now Beta-Skin available in selected good pharmacy outlets in Malaysia! https://www.facebook.com/usj.alpha/info #psoriasis #ekzema #skinproblem #psoriasisproblem #psoriasiscream #krimuntukpsoriasis #beauty #kimkardarshian @kimkardashian
A post shared by 🇹🇪🇳🇬🇰🇺🇧🇺🇹🇦🇳🇬 (ღ˘⌣˘ღ) (@tengkubutang) on

So, TB mencuba setiap ubatan tradisional dan yang 100% natural untuk mengubati masalah Psoriasis ini. TB selalu berdoa semoga apa yang TB alami ini tidak dialami oleh baby TB.. Nauzubillah minzalik.. mintak jauh semuanya.. 

Ok lah, tentang  Beta-Skin Cream Active Natural tadi, TB dah try sapu pada kawasan yang mengalami masalah Psoriasis itu dan TB dapat rasakan kelembapan krim tersebut yang membuatkan TB rasa kurang nak menggaru. dan TB rasa kawasan tu tak kering dan tegang seperti selalu.. So, TB very recommeded Beta-Skin Cream Active Natural  untuk mereka-mereka yang menghadapi masalah yang sama macam TB ni.

Dan nak tahu tak? bau dia tak busuk tau.. baunya wangi dan lembut tau.. tiada bau chemical lansung.. so, baunya tidak menggangu lubang hidungku.. haha..

Oh ya.. bagi yang nak tahu lebih lanjut tentang Beta-Skin Cream Active Natural  ni, sila baca isedikit info seperti dibawah ni ye.. Semoga bermanfaat,, 

= Beta-Skin Cream Active Natural =

APA itu Beta-Skin Natural Active Cream?
Beta-Skin Cream Active Natural ialah formula unik yang diakui selamat penggunaannya dan mampu menghapuskan gejala yang berkaitan dengan: kegatalan yang berterusan, kulit terasa terbakar, kulit kemerahan, kekeringan kulit dan scaling berlebihan. Produk bersifat regeneratif  kuat yang melegakan kulit dan diikuti dengan peningkatan seborrhea dan hyperkeratosis.

Bagaimanakah Beta-Skin Cream berfungsi?
Beta-Skin Cream Active Natural adalah sumber kepekatan komponen biologi aktif seperti:



B-glucan daripada oat: Beta-glucan yang diperolehi daripada oat, secara aktif menyokong proses pembaharuan sel, menghidrat, dan melembapkan dan meninggalkan kulit dengan rasa lembut dan anjal . fleksibiliti.menyokong proses pembaharuan sel, 

Ester asid lemak yang lebih tinggi dari biji rami: tertumpu bahagian omegas 3, 6 dan 9 asid yang amat menembusi kulit dan membantu dalam membina fungsi sel yang betul.

Minyak kelapa: Melembutkan, menyuburkan dan melindungi kulit daripada unsur-unsur luar yang berbahaya.

Colloidal silver: membunuh lebih 650 penyakit menyebabkan bakteria, virus dan kulat. Mengaktifkan sistem imun untuk memerangi patogen Mengimbangkan semula badan mengurangkan perubahan yang disebabkan oleh keradangan.

Beta-Skin Cream Active Natural digunakan bertujuan untuk?

Beta-Skin Cream Active Natural digunakan sebagai rawatan tambahan untuk penyakit kulit dan juga untuk memberikan kelegaan kepada kulit yang terdedah kepada:

  • Ekzema
  • Psoriasis
  • Jerawat
  • Dermatitis
  • Alahan
  • Ruam
  • Fangus Kulit
  • Kudis sejuk

Beta-Skin Cream Active Natural juga amat disyorkan untuk digunakan selepas rawatan kosmetik seperti: peeling, mesotherapy, laser treatment, atau sebagai pelembap biasa.anti-penuaan .

Beta-Skin Cream Active Natural patut diterapkan pada kulit utuh muka dan badan. Produk ini bertujuan untuk digunakan dalam kursus rawatan dan dalam usaha mengurangkan gejala berikut penyakit kulit:
  • Dermatitis seborrheic
  • Atopik dermatitis
  • Dermatitis
  • Psoriasis
  • Jeragat

Beta-Skin Cream Active Natural adalah salah satu Penjagaan kulit iaitu rawatan semula jadi bagi mengawal masalah psoriasis, jerawat, ekzema, alahan, atopik dermatitis, kulit sensitif

Adakah ia selamat?
Beta-Skin Cream Active Natural telah diuji secara klinikal oleh doktor di Kesatuan Eropah dan didaftarkan dan diluluskan sebagai "peranti perubatan" oleh pihak berkuasa Malaysia (BPFK).

• Tiada steroid
• Tiada parabens
• Tidak diuji ke atas haiwan

Kontra PENGGUNAAN
Pesakit yang hipersensitif terhadap mana-mana komponen produk dinasihatkan untuk tidak meneruskan penggunaannya. Produk ini tidak boleh digunakan pada kulit yang pecah dan / atau terjejas dengan ketara. Produk ini tidak boleh digunakan jika ini jenis terapi pelengkap contraindicated atau tidak mencukupi kepada kaedah utama rawatan penyakit awal.


Cara Penggunaan Beta-Skin?
Sapukan sedikit krim pada tangan yang kering bersih, kemudian sapu dan urut lembut supaya krim disapu sekata di kawasan yang bermasalah. Ia sesuaidigunakan setiap hari pada waktu pagi dan pada waktu malam.

Beta-Skin Cream Active Natural boleh didapati dalam dua saiz iaitu :

50ml   - berharga RM52.00 dan 
250ml - berharga RM185.00


Kandungan
Aqua, Cocos Nucifera (Kelapa) Oil, Ethyl Linoleate, Ethyl oleat, Ethyl Linolenate, Ethyl Palmitate, Caprylic / Capric Trigliceryde, stearyl Alkohol, Steareth-7, Stearateh-20 Glyceryl stearat, Ceteareth-20, Glycerin, Oat Beta Glucan, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Phenoxyethanol, Ethylhecylglycerin, Sodium Dehydroacetate, Asid sitrik, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Paraffinum Liquidum, Parfum, perak.


Dibawah adalah antara testimoni pengguna yang telah menggunakan Beta-Skin Cream Active Natural ini.. Perhatikan, banyak perubahan yang mereka alami setelah menggunakan Beta-Skin Cream Active Natural ini.. Bagi sesiapa yang ingin mencuba bolehlah lihat link url di akhir entri ini yea.. Semoga kita sama-sama berusaha mengubati masalah psoriasis / ekzema ini.

= TESTIMONI PENGGUNA =










Eczema and psoriasis skin - 
Apply as frequent as possible. Every 5-6 hourly. 
This is on the first sign of outbreak. 
Please note that there is always a trigger force to your outbreak.
 Do find out what causes it. 
Take note that Beta Skin can help to relieve the symptoms, 
helps but it does not cure it. 
Please also note that if your eczema is inflamed, 
topical application of steroid as recommended 
by your physician is strongly advised together with Beta Skin. 
Once the inflammation has reduced, 
beta skin can be used to control the situation 
better and also helps with reduced scarring 
issue due to damaged skin.


You can find Beta-Skin in the following chains of 
pharmacies in Malaysia:

kat mana nak beli? Haa.. korang boleh cari produk ini di semua Farmasi
All Alpro Pharmacy Outlets dan AA Pharmacy Outlets
di KL ,Selangor, Pahang, Negeri Sembilan dan Melaka
.
For distributorship information :
 email / contact : jenny@triv.com.my 

Oh ya.. korang juga boleh membeli Beta-Skin Cream Active Natural 
 secara online di Lazada kerana Alpro pharmacy juga ada tersenarai sebagai penjual di laman Lazada juga..Klik SINI kalau nak membeli --> Alpro pharmacy

Jom visit :
Facebook :

website :

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


8 Ulasan

  1. Bagus juga bahan-bahan dia. Minyak semua tu dapat bagi kelembapan pada kulit.

    BalasPadam
  2. I know oat and coconut oil is very good for skin, nice skin care treatment

    BalasPadam
  3. great to know that we can get the stock easily! i would love to have one!

    BalasPadam
  4. wow! best jugak yer... nanti nak tryla... their combination of natural ingredients tu i likee!

    BalasPadam
  5. Ini macam bagus je. Bila dah start ageing kulit makin sensitif.

    BalasPadam
  6. I need this! Looks like I found the cure for my skin

    BalasPadam
  7. Wow, the skin conditions look really painful. Am glad to know there is something that brings relief to sufferers!

    BalasPadam
  8. The before and after of the skin is really amazing! First time heard about this brand, looks really good to use tho =)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama